Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@11:49:14 GMT

تبریک آملی لاریجانی به رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۷۹۲۰

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام آیت الله آملی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف و نجیب ایران اسلامی

حضور و مشارکت هوشمندانه و با بصیرت شما ملت بزرگ در پای صندوق های رای و تلاش برای حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس اسلامی، توطئه بدخواهان و نقشه معاندان و دشمنان ایران را نقش بر آب کرد و به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران با اقتدار ومشروعیتی که همواره به پشتوانه مردم سالاری بی بدیل خود کسب می کند؛ همچنان به پیش می رود و از آرمان های عدالت خواهانه و انسانی خود دست نخواهد کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حضور حماسی و با شکوه برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی افزود و البته مسئولیت رئیس جمهورمنتخب ملت ومنتخبان آنها درشوراهای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری را دوچندان کرد و بر آنان است که به پاس این مشارکت بی دریغ و مخلصانه، امانتدار این آرا بوده و از تمام توان،تعهد و تخصص خود،دلسوزانه در راه رفع مشکلات و نارسایی ها استفاده کنند.

اینجانب این حماسه کم نظیر را که علیرغم تمام مشکلات و گلایه های به حق مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی ودیگر شرایط خاص رقم خورد؛ به محضر مقام معظم رهبری و شما مردم شریف و ولایتمدار تبریک گفته و ضمن تبریک به منتخب ملت در مقام ریاست جمهوری و سایر منتخبان انتخابات شوراها و مجلس خبرگان رهبری و تقدیر از سایر نامزدهای انتخابات، برای عزیزان منتخب، توفیق الهی و موفقیت در راه خدمت رسانی به مردم را خواستارم بمنه وکرمه.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
صادق آملی لاریجانی

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

وی افزود: فکر و دانش مهندسان ایرانی امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد. انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای به عنوان رهبر این انقلاب و شهدای همچون سردار سلیمانی به ملت ما آموختند که ما می‌توانیم. دشمن به ما القا می‌کرد که ما نمی‌توانیم، اما ما توانستیم، خواست و اراده ملیت ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم کشور دوست سریلانکا، جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما کمک کند و تجربه ۴۵ ساله از استقلال و خودکفایی خود را به اشتراک بگذارد. آقای رئیس جمهور و همه مسئولان سریلانکایی، ما آمادگی داریم در طرح‌ها و پروژه‌های سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی خود در پیشرفت شما کمک کنیم.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • رئیسی: این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد