Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ناظم الشریعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی در مورد برگزاری اردوی تیم فوتسال عنوان کرد: فردا چهارمین اردوی تیم ملی فوتسال تمام می‌شود، این اردو با هدف‌مندی برگزاری مسابقات دوستانه در نیمه تیرماه انجام شد و بازیکنان شرایط آمادگی جسمانی خوبی را پشت سر گذاشتند. کارهای تاکتیکی هم زمان‌بر است و امیدوارم شرایط خوبی را برای تیم فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد حضور در تورنمنت شیراز عنوان کرد: هنوز تعداد تیم‌های این تورنمنت به ۴ نرسیده است. در صورتی که این شرایط فراهم شود می‌توانیم در این تورنمنت شرکت کنیم.

سرمربی تیم فوتسال کشورمان در مورد دعوت از بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی اظهار داشت: بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کرده‌ایم، در فهرست ۲۸ نفره تیم ملی ۱۱-۱۰ بازیکن جوان داریم که عملکردشان خوب بوده و به تیم ملی دعوت شده‌اند. ما همواره بهترین‌ها را به اردو دعوت می‌کنیم.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند لیگ برتر فوتسال با فشار ناظم الشریعه زودتر از موعد آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: درست می‌گویند اما من فشاری ندارم. من با همه دوستان صحبت کرده‌ام و با اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال هم صحبت کرده‌ام و گفتم در سال ۲۰۱۶ ما این کار را کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. در اساس‌نامه آمده که برنامه لیگ باید بر اساس تقویت تیم ملی چیده شود. آیا کسی از دوستان فکر می‌کند که تیم ملی باید بدون بازی دوستانه راهی تورنمنت شود؟ فکر نمی‌کنم کسی چنین تصوری داشته باشد، زیرا ما باید بازی دوستانه برگزار کنیم، این مسأله هم بیشتر تعامل با باشگاه‌ها بوده تا فشار. در سال ۲۰۱۶ ما چنین کاری را انجام دادیم و نتیجه خوبش را هم فوتسال ایران دید نه فقط من.

ناظم الشریعه در مورد اینکه تضمین می‌کند تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جهانی دوباره از مقام سومی خود دفاع کند، گفت: آیا شما دو سال پیش تصور می‌کردید کرونایی به وجود بیاید، ما با تمام توان برای حمایت و دفاع از پرچم سه رنگ ایران بازی خواهیم کرد و چیزی کم نخواهیم گذاشت.

سرمربی تیم فوتسال کشورمان در مورد شناختش از رقیبان در جام جهانی لیتوانی اضافه کرد: در گروه سختی قرار داریم. صربستان یکی از تیم‌های خوب اروپاست، آمریکا هم یکی از تیم‌های پرقدرت است که یک مقام سومی جهانی را هم یدک می‌کشد. کار سختی داریم اما برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناظم الشریعه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید

به گزارش "ورزش سه" بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره موافقت کمیته ملی پارالمپیک با اعزام این تیم به بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس اظهار داشت: در مهر سال گذشته و پس از کسب سهمیه پارالمپیک، منتظر این خبر بودیم، اما به هر حال چند ماه طول کشید و سرانجام اعلام شد. پس از نشست‌های متعددی که داشتیم، مقرر شد که اعزام تیم ملی منوط به بررسی عملکرد در تورنمنت‌های آلمان و سوئد باشد. تورنمنت آلمان برگزار شد، اما تورنمنت سوئد لغو شد و حتی نتوانستیم در رقابت‌های بین‌المللی برزیل هم که جایگزین شده بود، شرکت کنیم. در نهایت مسئولان کمیته پارالمپیک این تصمیم خوب را گرفتند که در لیست اعزام به پاریس باشیم و امیدوارم بهترین عملکرد را نیز از خودمان نشان بدهیم.

وی ادامه داد: تیم ما پتانسیل کسب مدال در پارالمپیک را دارد و این دور از دسترس نیست. ما 13 مرحله اردو به همراه دو اعزام به آلمان و سوئد را برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما تورنمنت سوئد به دلیل استقبال کم تیم‌ها از دست رفت. حالا به دنبال یک مسابقه دیگر هستیم که قطعاً کمک ویژه در مسیر اعزام به پاریس می‌کند.

دوستی درباره اعزام به پارالمپیک پس از 12 سال گفت: جدایی از پارالمپیک به گلبال ایران آسیب زده بود و اگر در لیست اعزام به پاریس هم قرار نمی‌گرفتیم، قطعاً آسیب بیشتری متوجه این رشته می‌شد. حالا که این اتفاق خوب برای ما رخ داده، همه مصمم هستیم که روی سکو برویم و یک مدال برای کاروان ایران به ارمغان بیاوریم.

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود
  • (عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • وضع آب و هوا ؛ از فردا سامانه بارشی به کشور وارد می شود
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید