Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمعی از مسئولان خوزستان با صدور پیامی از حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ۲۸ خرداد قدر دانی کردند.

پنبه دانه پور فرماندار شوشتر با صدور پیامی از حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد قدر دانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیامه به شرح ذیل است:

مردم ولایی و شهید پرور شوشتر این بار نیز همچون دوره‌های گذشته با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مشارکت ارزشمند خود در انتخابات، در تعیین سرنوشت خود در سطح ملی و محلی نقش آفرینی کردند.

اینجانب به عنوان خادم مردم فهیم و قدرشناس شهرستان شوشتر بر خود فرض می‌دانم ضمن قدر دانی از این حضور پررنگ، از کلیه اعضای شورای تامین، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، روحانیت معزز، عوامل و هیات اجرایی، نظارت و بازرسی، شورای نگهبان، نیرو‌های انتظامی، بسیج، تیپ ۴۵ و سربازان گمنام امام زمان (عج)، دستگاه قضایی، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها، نهاد‌ها، معتمدان و دیگر عزیزانی که که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنم.

همچنین به منتخبین مردم در این انتخابات تبریک عرض می‌نمایم و برای دیگر عزیزانی که با حضور خود باعث شور و نشاط انتخاباتی شدند، آرزو سلامتی و موفقیت در دیگر عرصه‌ها را خواستارم.

پیام تشکر امام جمعه هندیجان به مناسبت انتخابات ۱۴۰۰

سیدعبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان با صدور پیامی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از مردم قدردانی کرد.

در این پیام آماده است:

سلام و درود خدا بر امام راحل و شهدای والامقام علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی که این روز‌ها بسیار از یاد و نام و روح بلندش مدد گرفتیم؛ و سلام و درود بر ملت عزیز و بزرگ ایران که بار دیگر حماسه آفرید و با هوشمندی و شناخت صحیح موقعیت و تحت رهبری حکیمانه آیت الله العظمی امام خامنه‌ای به میدان آمد و امید واهی دشمنان نظام را به یاس و ناامیدی مبدل نمود.

بدون شک خلق این حماسه عظیم در این مقطع حساس و تاریخی تقابل جبهه حق و باطل، موجبات رضایتمندی خدای متعال و حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه را فراهم آورد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم شرکت کننده در انتخابات و سایر کاندیدا‌های محترم و همه عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، اصحاب رسانه، صدا و سیما و بیدارگران سیاسی اجتماعی، این موفقیت بزرگ را به رهبر عزیزمان و همه مردم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد

آیت‌الله سید نصیر حسینی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: جمعیت هلال احمر و نیروهای امدادی این نهاد بیشترین نقش را در مواقع بروز بحران  و سوانح از جمله سیل، زلزله و سایر حادثه ها دارند.

 هجدهم اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نامگذاری شده است. 

وی همچنین با اشاره به روز جهانی ماما هم گفت: باید از مجموعه تیم سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی و نقشی که ماماها در زمینه فرزندآوری و آموزش و مشاوره های ازدواج و بنیان خانواده دارند قدردانی کرد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و نقش این امام همان در تربیت عالمان دینی و ترویج فرهنگ غنی شیعه و اسلام گفت: ایشان چهار هزار شاگرد را تربیت کرد و با این کار دین را ترویج و زنده نگه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است