Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ورایتی نوشت: سم ریچنر بازیگر جوان و خوش‌آتیه استرالیایی به گروه بازیگرانی پیوست که قرار است زندگی استیون اسپیلبرگ را تصویر کنند.

پیش از این میشل ویلیامز برای ایفای نقش مادر اسپیلبرگ انتخاب شده بود و ست روگن و پل دانو به عنوان دیگر بازیگران فیلم معرفی شده بودند.

جولیا باتلرز بازیگر نوجوان فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو و گابریل لابل دیگر بازیگرانی هستند که برای این فیلم قرارداد امضا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانو قرار است در نقش پدر اسپیلبرگ بازی کند و روگن نیز نقش عموی محبوب او را ایفا می‌کند.

ریچنر تنها ۱۹ سال دارد و به تازگی در «انتخاب رابی» در کنار جین سیمور بازی کرد. وی به زودی با فصل دوم سریال «وحشی‌ها» در شبکه آمازون نیز دیده خواهد شد.

این فیلم که هنوز عنوانی ندارد بر مبنای خاطرات اسپیلبرگ در دوران کودکی و در سنین رشد ساخته می‌شود. وی وقتی ۱۲ سال داشت اولین فیلمش را در خانه ساخت که درباره یک قطار سرنگون شده بود و پس از آن شروع به ساختن فیلم‌های ماجراجویی ۸ میلیمتری کرد.

قرار است عکاسی‌های فیلم از ماه آینده نزدیک لس‌آنجلس شروع شود.

کد خبر 608682 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری تلخ از داخل کوچه‌های شهرک چوبی سوخته در گیلان | آتش از کجا شروع شد؟

نیروهای آتش‌نشانی از شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، رشت و فومن برای خاموشی آتش به محل اعزام شدند که پس از نزدیک به سه ساعت، آتش‌سوزی به طور کامل مهار شد. براساس اعلام مهدی نقدی فرماندار شفت، آتش از سیم کشی برق یک نانوایی تعطیل آغاز شد و به ساختمان های مجاور سرایت کرد. روستای گردشگری امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری رشت در دهستان چوبر در منطقه سردسیری و در دامنه کوه اسلار و ونی قرار دارد که به سبب وجود ساختمان‌های زیبا، رنگارنگ و چوبی چندین طبقه و چشمه های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در بهار و تابستان میزبان گردشگران و زائران است./باشگاه خبرنگاران جوان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شبکه دوسیما هک شده است؟
  • شبکه خبر دو هک نشده است/ تکذیب اضافه شدن صوت خارجی به سیگنال
  • شبکه خبر دو هک نشده است
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون
  • شبکه خبر ۲ هک نشده است
  • حال و هوای کمپ حجازی پیش از شروع تمرین استقلال / فیلم
  • عمو پورنگ بازیگر شد!
  • تصاویری تلخ از داخل کوچه‌های شهرک چوبی سوخته در گیلان | آتش از کجا شروع شد؟