Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@03:29:09 GMT

مجارستان یک- فرانسه یک/ توقف قهرمان جهان در بوداپست

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۴۴۹

مجارستان یک- فرانسه یک/ توقف قهرمان جهان در بوداپست

دیدار تیم های مجارستان و فرانسه با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه F یورو ۲۰۲۰ امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تیم‌های مجارستان و فرانسه در ورزشگاه پوشکاش آرِنا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گروه F- هفته دوم

دیدار تیم‌های مجارستان و فرانسه

ورزشگاه: پوشکاش آرِنا (بوداپست، مجارستان)

گل‌ها: آتیلا فیولا (دقیقه ۴۵+۲) برای مجارستان- آنتوان گریژمان (دقیقه ۶۶) برای فرانسه

مجارستان: پیتر گولاسی، اندر بوتکا، ویلی اوربان، آتیلا سالای، آدام ناگی، لوئیک نگو، آندراس شافر (۷۶- تاماس چری)، لاسلو کلاینستر (۸۴- گرگو لاورنچیچ)، آتیلا فیولا، آدام سالای (۲۶- نمانیا نیکولیچ) و رونالد سالای

سرمربی: مارکو روسی

فرانسه: هوگو لوریس، بنجامین پاوار، رافائل واران، پرسنل کیمپبمبه، لوکاس دینیه، پل پوگبا (۷۶- کورنتین تولیسو)، اِنگولو کانته، آدرین رابیو (۵۷- عثمان دمبله (۸۷- توماس لمار))، آنتوان گریژمان، کیلیان امباپه و کریم بنزما (۷۶- اولیویه ژیرو)

سرمربی: دیدیه دشام

داور: مایکل اولیور (انگلیس)

شرح بازی:

فرانسه در حالی به مصاف مجارستان می‌رفت که انتظار یک بازی و ۳ امتیاز راحت را داشت اما مجارستانی‌ها که در ورزشگاه پوشکاش آرِنا از امتیاز میزبانی و حضور ۶۷ هزار تماشاگر هم سود می‌بردند مانند بازی با پرتغال به خوبی با ارائه یک بازی بسته و دفاعی موقعیت‌سازی را برای مهاجمان فرصت طلب فرانسه سخت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجارستان که روی ضد حملات برنامه داشت از همین راه هم در کمال شگفتی در آخرین دقیقه بازی در نیمه نخست به گل رسید و برنده به رختکن رفت.

مجارستان که در نیمه نخست به هدف خود رسیده بود، نیمه دوم را هم به همان شکل آغاز کرد اما این بار فرانسه بالاخره موفق شد از فشار خود بهره ببرد و گل تساوی را در دقیقه ۶۶ توسط گریژمان به ثمر برساند، با این وجود اما قهرمانی جهان در زدن گل برتری ناکام بود تا یک شگفتی در گروه F شکل بگیرد و مجارستان به اولین امتیاز خود برسد.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۲+۴۵- مجارستان) - روی حرکت یک- دو، فیولا که از سمت چپ نفوذ کرده بود با پاس سالای با دروازه‌بان فرانسه تک به تک شد و با یک ضربه دقیق ضد حمله برق آسای مجارستان را با گل خاتمه داد.

۱-۱ (دقیقه ۶۶- فرانسه) - نفوذ امباپه از سمت راست با ارسال زمینی او همرا شد که در ادامه توپ پس از دفع ناقص مدافع مجارستان جلوی پای گریژمان افتاد تا او با ضربه‌ای محکم از چند قدمی دروازه، گل تساوی را به ثمر برساند.

کد خبر 501792

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجارستان فرانسه یورو ۲۰۲۰ جام ملت های اروپا فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون

سردار آزمون حدود ۲۵ دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد اما کاری از پیش نبرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار تیم‌های آاس و یوونتوس از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه آغاز شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یک امتیاز این جدال نه برای رم که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست فایده داشت، نه برای یوونتوس که خطر از دست دادن رتبه سوم را بیخ گوشش احساس می‌کند کارساز بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۵ روملو لوکاکو با یک بغل پای محکم توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه ۳۱گلیسون برمر گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند. در نیمه اول دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در ۴۵ دقیقه دوم دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند و بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید. رم با این تساوی ۶۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و یوونتوس با این تساوی ۶۶ امتیازی شد و در رده سوم ایستاد.

در دقیقه ۹۳، رم موقعیتی ایده‌آل را از دست داد. روی پاس تماشایی سردار آزمون، تامی آبراهام با شزنی تک به تک شد اما ضربه ضعیف او دقیقا به جایی رفت که سنگربان یوونتوس حضور داشت.

آبراهام در بازی قبلی مقابل بایرلورکوزن هم در ثانیه‌های پایانی یک موقعیت ایده‌آل را خراب کرده بود.

 

 

دیگر خبرها

  • ببینید | اسکورت سنگین محمود احمدی‌نژاد به محض ورود به بوداپست مجارستان
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟