Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا «جلال مرادی» امام جمعه شهرستان دیواندره در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به حدیث «قال الحبیب(ص): من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق» اظهار داشت: ملت فهیم انقلابی شهرستان دیواندره! اینک در این ایام که با انگشت شهادت خار چشم بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران شدید و به وظیفه و دین اجتماعی خود عمل کردید و با آن حضور پرشور در این شرایط که دشمنان داخلی وخارجی وارد عرصه میدان جنگ روانی علیه ارزشهای ما ملت ایران شدند و کراراً با ادبیات مختلف و شعارهای بی محتوا خواستار عدم حضور شما مردم عزیز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه شهرستان دیواندره تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان دیواندره! شما جواب یاوه گوئیهای آن بدخواهان را با سکوت معنا دار دادید و با دعوت رهبر حکیم انقلاب برای ادای حق شهادت پای صندوقهای رأی حاضر شدید  و با حضور و مشارکت ۶۲٪ درصدی به قلب ناپاک آن بدخواهان بدسگال تیر خلاص شلیک کردید و باری دیگر نام نامی این شهرستان فرهنگی و مهد تمدن و قهرمان پرور را به دوست و دشمن معرفی کردید.

ماموستا جلال مرادی در پایان عنوان کرد: به عنوان یک خادم به خود میبالم که خدمتگزار شما ملت قدردان و غيور هستم و از روی اخلاص زحمات بی دریغ و تلاشهای مثمر ثمر شما عزیزان را ارج می نهم و قدمهای سبز حضور پرشورتان را بر دیده منت می نهم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شهرستان دیواندره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام گفت: تبیین معارف، احکام و اخلاق دینی و تربیت هزاران شاگرد از برکات این امام بزرگوار است.

آیت الله محمدی لایینی خواستار رفع مشکلات قشر ماما‌ها در جامعه از سوی مسئولان شد و افزود: سقط جنین از جمله معضلاتی هست که باید نظارت بیشتری روی این موضوع انجام گیرد.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود تصریح کرد: باید در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی باید وعده صادق صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات شد و گفت: حضور با شکوه مردم انتخابات خاری بر چشم دشمنان است.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانشان در باتلاق بزرگ غزه در حال دست و پا زدن هستند گفت: امروز مظلومان جهان یقه زورگویان را گرفته و می‌گویند زمان بزن و در رو تمام شده است.

وی افزود: امروز جوانان کشور‌های غربی برای حقیقت طلبی به خیابان‌ها آمده اند چرا که دیگر تحمل زورگویی و ستمگری علیه مظلومان را ندارند.

دیگر خبرها

  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟