Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سلطانی فر در دویست وهشتاد سومین شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان که عصر امروز شنبه برگزار شد به پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران در منامه اشاره کرد و گفت: با وجود کارشکنی ها و تصمیمات غلط و جانبدارانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، با تدارکات و پشتوانه قوی و تیم و کادر فنی خوب، بحرین و عراق را شکست دادیم و توانستیم مقتدرانه هر ۴ بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان گفت: صعود موفقیت آمیز تیم ملی فوتبال به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در افزایش روحیه و اعتماد به نفس مردم پیش از انتخابات سرنوشت ساز ٢٨ خردادماه بسیار مهم و مثمر ثمر بود.

وی در ادامه سخنانش ضمن تبریک به جامعه ورزش، مسوولان فدراسیون فوتبال، کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ، بازیکنان و کادر فنی به خاطر ۴ پیروزی پیاپی ملی پوشان فوتبال گفت: امیدوارم تیم ملی بتواند در مرحله بعدی بازی های مقدماتی که از شهریور ماه آغاز می شود نیز با همین اقتدار موفق باشد.

مسعود سلطانی فر در ادامه با مطلوب خواندن وضعیت تیم ملی فوتبال توضیحاتی را در خصوص مرحله بعدی بازی های مقدماتی جام جهانی ارائه و بیان کرد: برای صعود به مرحله بعد باید از سد دو تیم بزرگ آسیا بگذریم.

وی با تاکید براینکه برای رویارویایی با تیم های قدر تمند مرحله بعد بایستی تیم ملی فوتبال از آمادگی کامل برخوردار باشد، گفت: در مرحله قبلی فوتبالیستهای کشورمان با شکست تیم عراق پس از ۱۱ سال وشکست بحرین در خاک خودش برای اولین بار یک رکورد تاریخی بر جای گذاشتندکه ان شالله این تیم با کسب موفقیت در مراحل مختلف بتواند به نتایج خوبی دست پیداکند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت بازی های المپیک و پارالمپیک و حضور موفق ورزشکاران کشورمان در این رویداد اشاره کرد و افزود: تا بازی های المپیک توکیو ۳۳ روز باقی مانده است و ما تا جایی که امکان پذیر بوده برای حمایت از ملی پوشان مان دراین رویداد اعتبارات را زودتر پرداخت و تا چند روز آینده تخصیص های دیگرمان را هم اخذ خواهیم کرد تا تدارکات لازم برای تیم های مختلف ورزشی و فدراسیونها را فراهم آوریم.

مسعود سلطانی فر خطاب به معاونان حاضر در جلسه تاکید کرد: اگرچه آغاز بازی های المپیک وپارالمپیک با جابه جایی دولت مصادف است، اما وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش و پشتیبانی خود را از کاروان اعزامی خواهد داشت تا ملی پوشان کشورمان که در این رقابتها حضور دارند،بتواند بهترین نتیجه را کسب کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان یک‌بازی و تایلند و تاجیکستان دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ به‌میزبانی تایلند) روز گذشته پیگیری شد و در نهایت چهار تیم ملی فوتسال تاجیکستان، ایران، تایلند و ازبکستان با عبور از افغانستان، قرقیزستان، عراق و همچنین ویتنام به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند تا جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۶ ازبکستان را نیز کسب کنند.

نتایج مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا:

تاجیکستان ۲ - افغانستان ۱
ایران ۶ - قرقیزستان ۱
تایلند ۳ - عراق ۲
ازبکستان ۲ - ویتنام ۱

برنامه مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به شرح زیر است: جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه: تایلند - تاجیکستان؛ ساعت ۱۴:۳۰ ازبکستان - ایران؛ ساعت ۱۷:۳۰

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا حکم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ را هم دارد و ازبکستان به عنوان میزبان جام‌جهانی به‌طور پیش فرض جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده و تیم‌های بازنده مرحله یک‌چهارم نهایی یعنی افغانستان، قرقیزستان و عراق این فرصت را پیدا کردند شانس خود را برای کسب سهمیه جام جهانی امتحان کنند.

تیم‌های ملی بازنده در مرحله یک‌چهارم نهایی روز جمعه دیدارهای پلی‌آف را برگزار خواهند کرد که برنامه این دیدارها به‌شرح زیر است:

عراق - افغانستان ویتنام - قرقیزستان کد خبر 747888

دیگر خبرها

  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال