Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: انتخابات ۲۸ خرداد با تایید جامعه‌ای یکدست، همسو و همنوا، از هدررفتن امکانات و نیروی انسانی در مدیریت آینده جامعه جلوگیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات از معجزه‌های نظام الهی بود، افزود: ملت ایران ۴۰ سال است که همیشه در صحنه حضور جدی و دشمن‌شکن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰را یکی از مصادیق روشن آیه شریفه «الْیوْمَ یئِسَ الَّذِینَ کفَرُوا مِنْ دِینِکمْ» دانست و گفت: دشمنان داخلی و خارجی نظام برای مشارکت نکردن و کاهش حضور مردم ایران در انتخابات تلاش وافری در فضای مجازی کردند اما ملت ایران با لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب و مشارکت خود دشمن را ناامید کردند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات مشکل‌های معیشتی و گرفتاری‌های مردم را برجسته کرد، اظهار داشت: اما با وجود تمامی این تلاش‌ها و پیش بینی دشمن، مردم با حماسه حضور در انتخابات مانور اقتدار، بصیرت، شعور و بیداری، آگاهی و دلدادگی خود به اسلام و نظام و شهدا و امام و رهبری را به نمایش گذاشتند.

آیت‌الله سلیمانی تصریح کرد: ملت ایران فارغ از تمامی مشکل‌های معیشتی و اقتصادی  به مقام عظمای ولایت لبیک گفتند و برای عزت و تعیین سرنوشت کشور مشارکت بیش از ۵۰ درصدی را در انتخابات ثبت کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات امسال رییس جمهوری را انتخاب کردند که خودش را فرزند تمام عیار رهبری و خادم امام رضا(ع) می‌داند و بار دیگر  همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) در خدمتگذاری به نام ملت ایران درخشید. 

نماینده ولی فقیه در کاشان با یادآوری اینکه مدیریت کلان و نظام اجرایی کشور با عنایت امام رضا (ع) متبرک خواهد بود، افزود: امدادهای غیبی ائمه اطهار(ع) پشتوانه و ظرفیت بزرگ و عظیمی برای نظام اسلامی ایران است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه امدادهای غیبی همیشه شامل حال نظام و کشور بوده است، گفت: جمهوری اسلامی برگرفته از امدادهای غیبی و الطاف ویژه ولی امر امام زمان(عج) است و امروز نیز الطاف امام رضا(ع) در تبیین مدیریت کشور بروز و ظهور دارد.

وی، امانت‌داری منتخبان مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه خواستار شد و اظهار داشت: منتخبان نباید در خانه بنشینند و امور را بر پایه گفته‌های دیگران پیش ببرند، بلکه باید خودشان به اشرافیت کامل در جامعه برسند.

به گفته وی، هر چند چالش‌های کشورمان متعدد است مشکلات معیشتی و کمرشکن اقتصادی بیش از همه مردم را گرفتار کرده و سبب بروز آسیب‌هایی از جمله افزایش طلاق در جامعه شده است.

امام جمعه کاشان با تبریک انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رییس جمهوری منتخب مردم گفت: رئیسی خود را فرزند تمام عیار رهبر معظم انقلاب می‌داند و امیدواریم توجه به تولید داخلی، تلاش برای کاهش بروکراسی اداری و اصلاح نظام بانکی را در اولویت برنامه‌های خود مد نظر قرار دهد.

وزیر کشور ساعاتی پیش با اعلام نتایج انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری گفت: سید ابراهیم رئیسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای مردم به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران انتخاب شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی افزود: از کل واجدان شرایط ۵۹ میلیون  و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر کل آرای ماخوذه، ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و چهار نفر در انتخابات مشارکت داشتند که این مشارکت ۴۸/۸ درصد است.

ابراهیم رئیسی در شمارش آرای اخذ شده در کاشان نیز با ۹۴ هزار و ۸۸۸ رای  بیشترین آرای مردم این شهرستان را کسب کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار شد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی امام جمعه کاشان مشارکت انتخاباتی کاشان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی امام جمعه کاشان انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی امام جمعه کاشان مشارکت انتخاباتی کاشان مردم در انتخابات امام جمعه کاشان رییس جمهوری ملت ایران ۲۸ خرداد امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولیّ‌فقیه در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اراک، گفت: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در سرمایه‌گذاری‌های بخش اقتصادی است که باید در دستور کار بخش دولتی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌ بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. بنا بر این آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در همه بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

خطیب جمعه اراک با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: اتفاقات هشت ماه گذشته در غزه و عملیات وعده صادق، جامعه جهانی را نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و فلسطین مظلوم بیدار کرد.

او افزود: اکنون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف جهان به خصوص در آمریکا به حمایت غزه و فلسطین به پا خواستند و در روز‌های گذشته بیش از دو هزار دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا زندانی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • معلم ستون فقرات دستگاه تعلیم و تربیت است
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند