Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با قدردانی و تجلیل از حضور شکوهمند و مشارکت حماسی و شورانگیز ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، تحقق حماسه سیاسی ۱۴۰۰ را بیانگر هوشمندی و درایت مثال‌زدنی ایرانیان در فهم عمیق مقتضیات و الزامات تحقق گام دوم انقلاب و صیانت از استقلال، امنیت و منافع ملی و پیش برندگی اهداف و سیاست‌های کلان کشور در عرصه داخلی و خارجی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این بیانیه آمده است:

هجرت مقتدرانه، آگاهانه و هنرمندانه ملت ایران پای صندوق‌های رأی مصداق زیبای "مهاجران الی الله بود" که در یوم‌الله ۲۸ خردادماه، نمایش مجدد مردم‌سالاری دینی و دفاع از حرم امن جمهوری اسلامی را برکت بخشید و پشتوانه مطمئن، قدرتمند و عزم‌آفرینی در صحنه بهبود زندگی مردم فراهم آورد.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌تردید جوشش انگیزه‌های خدایی و لبیک رسا و ماندگار ملت به ولی‌فقیه زمان و پیشوای بزرگ انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، به رغم عملیات روانی و تلاش‌های وسیع جبهه مزدور و مزور رسانه‌های غربی و صهیونیستی و بنگاه‌های تبلیغاتی ارتجاع منطقه‌ای برای القای یأس و ناامیدی، تحریم و انصراف مردم از مشارکت در انتخابات؛ جلوه‌های جدیدی از اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی به اردوگاه معاندین نظام تحمیل و آنان را سرافکنده و شکست خورده، مقهور تیزهوشی و بیداری خود ساخت.

این بیانیه با قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی و نهادهای نظارتی انتخابات و نیز نیروهای مسئول تأمین و برقراری امنیت، سلامت و آرامش دل‌انگیز این رخداد بزرگ، تصریح کرده است: حضور شکوهمند، پرشور و با نشاط مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه و ظهور اراده ملی برای خلق حماسه باشکوه دیگری در سپهر سیاسی کشور، فرصت نوینی برای دفع تهدیدهای استکباری و قطع زنجیره دشمنی‌ها علیه جمهوری اسلامی و گشایش‌های تاریخی برای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تحول در مدیریت و راهبری اجرایی کشور و شتاب بخشی به روند پیشرفت ایران اسلامی، ایجاد کرد.

این بیانیه در پایان ملت ایران را پیروز اصلی میدان انتخابات معرفی و با سپاس از حضور حماسی و باشکوه آنان برای اثبات وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایبندی به آرمان‌های شهیدان گرانقدر انقلاب و میهن اسلامی به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی تأکید کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک این پیروزی بزرگ و تاریخ‌ساز به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و رئیس‌جمهور محترم و منتخب مردم حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، در تداوم راهبرد همیشگی و خدشه‌ناپذیر همکاری با دولت‌ها، آمادگی همه‌جانبه خود برای تعامل و همکاری با دولت آینده، در چارچوب مأموریت‌ها و وظایف قانونی محوله و متناسب با رسالت انقلابی خود به ویژه در حوزه مردم یاری و خدمت‌رسانی به محرومان و توسعه امر خطیر سازندگی و آبادانی کشور اعلام می‌دارد.

216216

کد خبر 1527190

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران انتخابات ۱۴۰۰ سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سردار رحيم جهانبخش اظهار داشت: طرح نور پیرامون عفاف وحجاب و برخورد قانوني با ناهنجاري هاي اجتماعي از ۲۵ فروردين ماه در  آذربايجان غربي همزمان با سراسر کشور اجرا و  با استقبال گسترده از سوي مردم متدين، شهيد پرور و ولايي و مسئولان استان قرار گرفت.

وي با عنوان اينکه قاطبه مردم و به ويژه بانوان محترمه استان متدين و مقيد به رعايت ارزش هاي اسلامي هستند افزود: دشمنان نظام اسلامي از همان ابتداي انقلاب دريافتند که اگر بتوانند با نفوذ به ارزش هاي اسلامي حجاب را از سر بانوان و دختران اين سرزمين بردارند به راحتي خواهند توانست اهداف و نقشه هاي شوم خود را پياده کنند ملت بزرگ ايران و بانوان متدين و ارزشي نقشه هاي دشمنان را شکست دادند.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: طرح نور در ۳ حوزه اماکن عمومي، واحدهاي صنفي و خودروها اجر وهدف از اين طرح حفظ نظم و انضباط اجتماعي در تمام ابعاد وعرصه هاي جامعه است و تاکيد ما به ماموران و مجريان طرح نور حفظ حقوق شهروندي و رعايت حرمت افراد و بانوان محترم بوده و به دقت نيز بر نوع رفتار و برخورد آنان نظارت داريم .

سردار جهانبخش بر تداوم اجراي اين طرح تاکيد و افزود: اجراي اين طرح براساس قانون و وظايف محوله به فراجا و در راستاي پاسخگويي به مطالبه به حق مردم و مسئولان اجرا و صرفاً در برخي موارد خاص با هنجارشکناني که به حريم و حرمت قانون و ارزش ايران اسلامي تعدي  کنند برخورد قانوني توام با دقت و حساسيت صورت خواهد گرفت و شيطنت هاي رسانه اي از سوي جريان هاي معاند و مخالف هيچگونه تاثيري بر عزم و اراده پليس در اجراي ماموريت قانوني و ذاتي خود نخواهد گذاشت.

فرمانده انتظامي استان در پايان ازهمکاري و همراهي مردم و مسئولان دستگاه ها با پليس در اجراي طرح نور تقدير و تشکر نموده و تصريح کرد: براساس برآوردهاي انجام گرفته و حضور ميداني در سطح جامعه الحمدالله وضعيت شهر و استان از نظر رعايت حجاب و عفاف نسبت به قبل از اجراي طرح مطلوب تر شده و به مدد الهي و همراهي و همکاري مردم عزيز اين وضعيت ادامه خواهد داشت

 

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است