Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@22:43:56 GMT

چه کسانی به رییسی تبریک گفتند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۶۹۸۱

چه کسانی به رییسی تبریک گفتند؟

به گزارش اقتصادآنلاین، چهره های مهم ایران و دنیا در پیام هایی جداگانه پیروزی سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

 

پیام تبریک رییس جمهور به رییسی

متن پیام حسن روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای رییسی (دامت تائیداته)
انتخاب جنابعالی از سوی ملت بزرگ ایران به عنوان رییس جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید دارم با تلاش جنابعالی و با همدلی بیشتر با تمامی ارکان و قوای کشور، در این جایگاه خطیر نیز شاهد اقدامات موثر در جهت پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.
بی شک بهره گیری از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی موجود و ساماندهی بهینه امکانات می‌تواند به حل مشکلات و تسریع در رسیدن به مطالبات مردمی و تحقق آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی یاری رساند.
همچنین دولت دوازدهم اعلام می‌دارد که در روز‌های پیش رو آمادگی اقدامات لازم برای انتقال تجارب و مقدمات و شرایط انتقال بار امانت به دولت سیزدهم را معمول خواهد داشت.
از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن‌جناب و سعادت مردم عزیز ایران بزرگ را مسالت دارم.
حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

پوتین به رییسی تبریک گفت

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای سید ابراهیم رییسی گرامی

رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران 

مراتب تبریکات صمیمی را به مناسبت انتخاب جنابعالی به عنوان رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران پذیرا باشید. 

روابط بین کشورهای‌مان به طور سنتی از خصلت دوستانه و حسن همجواری برخوردار می‌باشد. 

امیدوارم که فعالیت جنابعالی در این سمت عالی به توسعه روزافزون همکاری دوجانبه سازنده در زمینه‌های مختلف و همچنین تعامل مشارکتی در امور بین الملل مساعدت خواهد کرد. این موضوع کاملا پاسخگوی منافع ملت‌های روسیه و ایران می‌باشد و در مسیر تحکیم امنیت و ثبات منطقه‌ای پیش می‌رود. 

برای جنابعالی موفقیت و نیز سلامت و بهزیستی را آرزو می‌کنم. 

با عرض احترام ، ولادیمیر پوتین

آرزوی توفیق جهانگیری برای رییسی

 متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور چشمگیر مردم صبور و فداکار ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را به عنوان نشانه ای از احساس مسئولیت سیاسی نسبت به امروز و آینده کشور به عموم مردم، نامزدان محترم و منتخبان آنان تبریک می گویم.

امیدوارم رییس جمهور منتخب و نمایندگان برگزیده شهروندان در شوراهای اسلامی شهر و روستا بتوانند با استفاده از همه ظرفیت های ملی، پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و همکاری همه قوا و نهادهای نظام در حل مسائل و مشکلات کشور و ترسیم آینده ای روشن برای همه ایرانیان چه آنان که در این انتخابات رای داده اند و چه آنانی که رای نداده اند، توفیق یابند.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور

تبریک نبیه بری در پی پیروزی رییسی

 نبیه بری، رییسی پارلمان لبنان در پیامی برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری ایران و پیروزی رییسی جمهور جدید را به رهبر انقلاب تبریک گفت.
 در این پیام آمده است: ایران همان طور که هست، در پایداری و ایستادگی در برابر محاصره و تحریم، بزرگ و قدرتمند است.

علی‌اکبر صالحی پیروزی رییسی را تبریک گفت

متن این پیام به شرح زیر است:
حضرت آیت الله رییسی
رییسی محترم جمهور منتخب ملت بزرگ ایران
با سلام و درود فراوان
بار دیگر آحاد ملت قهرمان و حماسه آفرین ایران اسلامی، هنگامه‌ای دیگر برپا نمودند و با لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانۀ انقلاب اسلامی شور و شعور سیاسی را در هم آمیخته و با حضور مقتدرانه در آزمون مردمسالاری دینی، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند. اینجانب به نمایندگی از سوی مدیران، متخصصان و تلاشگران صنعت هسته ای کشور این پیروزی بزرگ را به پیشگاه ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و جنابعالی تبریک عرض می نمایم. امیدوارم با استعانت از درگاه حضرت احدیت و با استمداد از انفاس قدسی ائمۀ اطهار(ع) خاصه عنایات هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بیش از پیش در مسیر خدمت مخلصانه و صادقانه به میهن عزیز اسلامی توفیق یابید. بمنه و کرمه

زاکانی به رییسی تبریک گفت

متن پیام علیرضا زاکانی، نماینده قم و رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور گسترده و معنادار مردم با وجود گلایه های فراوان ایشان از وضع موجود بویژه سختی معیشت و رای قاطع آنها به رییس جمهور منتخب، پیامهای مهمی در بر داشت.

پیام نخست حماسه ۲۸ خرداد، لبیک مردم مومن به آرمانهای انقلاب به دعوت رهبرحکیم انقلاب بود که بارها ضمن تاکید بر مشارکت گسترده در انتخابات، دغدغه ها و گلایه های مردم را تصدیق کرده بودند.

پیام دوم حضور اکثریت مردم، "نه بزرگ" به دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات بود. پروژه ای که از آمریکا و صهیونیسم جنایتکار تا پهلوی منفور و رجوی ملعون و برخی فرومایگان داخلی در آن سهیم شده و منتظر انتقام گیری از نظام و مردم بودند.

پیام سوم حضور مردم، در انتخاب قاطع آیت الله رییسی بود. رای کم نظیر مردم به فردی خوشنام و بااخلاق، فسادستیز، با کارنامه روشن و تحولخواه برای تحقق دولتی قوی و مردمی نشاندهنده اعتماد مردم به سابقه ایشان و مطالبه آنها نسبت به تحقق شعارها و برنامه های اعلامی اوست.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه ملی به رهبر عزیزتر از جانم، مردم وفادار و صبور ایران اسلامی و نیز آیت الله رییسی منتخب گرامی ملت و تشکر از همه دست اندرکاران انتخابات، امیدوارم از هم اکنون، ثانیه ها و دقایق منتخبین خصوصا رییس‌جمهور منتخب با توکل بر خداوند متعال صرف تکمیل برنامه ریزی ها برای تشکیل دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا، تحولخواه، عدالت طلب و بر محور شایستگان و متوجه نسبت به محرومان جامعه شود و همه گروهها، افراد و موثرین اجتماعی و سیاسی کشور را به مساعدت، کمک و یاری به منتخب ملت فرا می خوانم.

والسلام علیکم
علیرضا زاکانی
۲۹ خرداد ۱۴۰۰»

تبریک عمار حکیم به مقام معظم رهبری و رییسی

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی برگزاری سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در ایران را به رهبر معظم انقلاب و همچنین ملت و دولت ایران تبریک گفت و نوشت: موفقیت تجربه دموکراتیک و اجرای سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در ایران را به رهبری و دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گوییم. 

وی ضمن تبریک به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی به عنوان رییسی‌جمهور منتخب ملت ایران در این پیام آورده است: همچنین برخورداری از اعتماد ملت در چهار سال آینده را به جناب آقای سیدابراهیم رییسی تبریک می‌گوییم. 

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان اظهار امیدواری کرده است که این انتخاب آغازگر دوره سیاسی تازه‌ای باشد که موجب حل مسائل در سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شود.

تبریک ظریف به رییسی

محمد جواد ظریف با انتشار تصاویری از حضور مردم در پای صندوق های رای در صفحه اینستاگرامش نوشت: 
حضور مسئولانه مردم نجیب و دلاور ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر نمادی از درخشش جمهوریت گردید.
اینجانب ضمن ارج نهادن بر این مشارکت مردم تاریخ‌ساز ایران، کسب اعتماد اکثریت ملت را به رییسی جمهور منتخب، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رییسی تبریک عرض می‌کنم.
حضور مردم در عرصه انتخابات و تعیین سرنوشت و مسیر آینده کشور نقش بی بدیلی در خلق فرصت های ارزشمند برای تضمین امنیت، توسعه و آبادانی میهن، پاسداری از حقوق و منافع ملت و کوشش برای رفع مشکلات و موانع داخلی و خارجی دارد.
امیدوارم که رییسی جمهور منتخب و دولت برآمده از رای مردم، که نماینده همه این ملت بزرگ و پاسدار حقوق تمامی آحاد آن خواهند بود در تحقق مطالبات مردم و تامین منافع ملی سربلند و سرافراز باشد.

تبریک شمخانی به رییسی

علی شمخانی در توییتی نوشت:  حماسه پرشور حضور در انتخابات۱۴۰۰ را به آحاد مردم، رهبر حکیم انقلاب و جناب آقای رییسی به عنوان منتخب جمهور تبریک می‌گویم. در ابتدای گام دوم انقلاب بار دیگر اقتدار ایران اسلامی به رخ  روسیاهان پروژه تحریم کشیده شد. آغاز یک شروع نیازمند گام‌های استوارتر از گذشته است.

تبریک ولایتی به رییسی

متن پیام علی اکبر ولایتی به این شرح زیر است:

بسمه تعالی
برادر گرامی حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی 
رییسی جمهور محترم منتخب
سلام علیکم
حضور افتخارآمیز ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی ها برای ایجاد ناامیدی در میان مردم، بار دیگر شکوه و جلوه های بی نظیر وفاداری و همراهی ایرانیان را در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در راستای اعتلاء، اقتدار، امنیت، توسعه و پیشرفت کشور، در برابر چشمان همه جهانیان و همچنین دوستان و دلسوزان نظام و انقلاب به نمایش گذارد.
در این میان نگاه عدالت محور، مبارزه با فساد، تبیین برنامه های راهبردی اثرگذار، تلاش برای رفع دغدغه ها و مشکلات آحاد مردم، نخبه گرائی، شایسته سالاری، تامین اقتدار و امنیت کشور، اولویت یافتن موضوعات اقتصادی، جهش تولید و رفع موانع، توسعه تعاملات بین المللی و ... از جمله مهمترین دیدگاه ها و نقطه نظرات جنابعالی بود که اقبال عمومی را به دنبال داشت و یقینا با همراهی ملت فهیم و بزرگوار ایران و انسجام ملی در گام دوم انقلاب، عظمت و پیشرفت ایران اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب بیش از گذشته محقق خواهد شد و توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را نیز از میان خواهد برد.
پیروز اصلی این میدان، مردم بزرگوار ایران اسلامی هستند که بار دیگر این حماسه سیاسی را در تاریخ این‌ مرز و بوم ثبت و ضبط نمودند.
این موفقیت و پیروزی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، مردم بزرگوار ایران و جنابعالی تبریک عرض می کنم و بی تردید دوره جدیدی از امید، نوسازی و شکوفائی ایران اسلامی را شاهد و ناظر خواهیم بود. ان شاالله.

علی اکبر ولایتی

خبر درحال تکمیل است...

پربیننده ترین اتفاق بی سابقه در هنگام رای دهی رییس جمهور اعلام نتایج انتخابات ۱۴۰۰ (شمارش آرا) تا ساعت۱۶ عبدالناصر همتی به سید ابراهیم رییسی تبریک گفت رأی مهرعلیزاده در انتخابات فاش شد اخبار انتخابات۱۴۰۰ ریاست جمهوری (پوشش لحظه به لحظه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی رییس جمهور منتخب رهبر معظم انقلاب رییسی تبریک گفت شرح زیر ایران اسلامی رییسی جمهور جناب آقای ملت بزرگ بار دیگر آیت الله متن پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که «در هفته‌های اخیر بحث‌های پرچالشی بر سر مسائل ارزی میان دولت و مجلس به وجود آمد، به نظر شما این اختلافات تا چه اندازه جدی است؟»، گفت: دولت خودش را از هر اشتباهی مبرا می‌داند یا اگر هم مبرا نمی‌داند علی الظاهر و به صورت دکوری صحبت هایی درخصوص استقبال از انتقاد مطرح می‌کند که برای همه مشخص است، ما با یک دولت تمامیت‌خواه و غیرقابل انتقاد مواجه هستیم.

اختلاف دولت و مجلس برای ریاست دوره بعد پارلمان است

وی در گفتگو با ایلنا، ادامه داد: اینکه الان هم دولت با مجلس و به ویژه آقای قالیباف درخصوص مسائل مختلفی که مردم شاهد آن هستند اختلاف پیدا کرده دقیقا برای ریاست دوره بعد مجلس است. یعنی در مسائلی که دارد مطرح می‌شود نگاه من این است که به دنبال این هستند که بر ریاست مجلس دور بعد اثرگذار باشند و من فکر می‌کنم که ریاست آقای قالیباف برای دولت مطلوب نباشد.

رشیدی کوچی خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویم دولت، به معنای کل شاکله دولت نیست، برخی‌ها در دولت آقای رییسی آن‌هایی که باعث آسیب اول به خود آقای رییسی هستند و بعد به مملکت؛ دست های پشت پرده‌ای که از نزدیکان ایشان هستند، بعضی از اقوام نسبی و سببی آقای رییسی؛ این‌ها با تفکر خامی که دارند فکر می‌کنند این اقدامات به نفع آقای رییسی و یا کشور خواهد بود که قطعا اینطور نیست، به نظرم عقلا باید برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.

روایت دست‌های پشت پرده در انتخابات

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در پاسخ به این سوال که «فکر می‌کنید آن ها دنبال حاکم کردن کدام جریان در مجلس آینده هستند؟»، عنوان کرد: ببینید این بحثی که مطرح می‌کنم اثبات شدنی نیست اما به وضوح مشخص است که در انتخابات مجلس اعمال نفوذ زیادی شکل گرفت، چه الان و چه در بحث تایید یا ردصلاحیت ها شاهد بودیم افرادی که به نظر می‌رسید طبق نظر نهادهای امنیتی نباید تایید می شدند اما با رایزنی هایی از طرف همان افرادی که اشاره کردم تایید شدند. حتی ما افرادی را داشتیم که محکومیت قطعی در پرونده شان بود اما چون نزدیک به تفکر دولت بودند و باید در این مجلس حضور داشته باشند؛ مشاهده کردیم که تایید شدند.

وی افزود: اما یک عده ای هم که منتقد دولت بودند یا ردصلاحیت شدند یا در انتخابات به مشکلات جدی برخوردند، من یکی از این ها را مثال می زنم، آقای مهدی عسگری ایشان در تهران ثبت نام کرد ولی به او اجازه ندادند که برود کرج و مجبور شد در تهران رقابت کند که اگر کرج بود به نظرم قطعا ایشان رأی می آورد. در مجموع یک عده ای را ردصلاحیت کردند، یک عده را به این شکل مدیریت کردند و در مورد یک عده ای هم شاید با شیوه‌های دیگری که می‌شد بر انتخابات اثر گذاشت و دخالت کرد، اقدام کردند و از مسیر کنار زدند؛ واقعا دست آن افراد نزدیک به دولت در انتخابات مشهود بود ولی خب قابل اثبات نیست.

تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها

نماینده مرودشت در مجلس ادامه داد: نکته دیگر اینکه به نظرم می‌آید که دولت و در واقع آن افراد خیلی تلاش خواهند کرد که ریاست مجلس را به جریان پایداری نزدیک کنند. چون جریان پایداری و بعد دانشگاه امام صادقی‌ها به آن افراد خیلی نزدیک هستند و من امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد، به نمایندگان دوره دوازدهم و عقلای دوره آینده امید دارم که این اتفاق محقق نشود.

رشیدی کوچی در پاسخ به این سوال که «چقدر احتمال می‌دهید ریاست در سال اول به قالیباف داده شود تا کاندیدای ریاست جمهوری نشود و بعد در سال دوم او را کنار بزنند؟»، گفت: این یک تحلیل است، من نگاهم بر این است که آقای قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری نخواهد شد و نگاهش به تداوم فعالیت در ریاست مجلس باشد. اما درباره ریاست ایشان فکر می‌کنم که آقای قالیباف سال اول با یک رأی پایین نه با آن آرایی که در مجلس یازدهم کسب کرده بودند ریاست مجلس را در اختیار داشته باشد اما سال های دوم و سوم را نمی دانم.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوارها خاطرنشان کرد: به نظرم می آید یک سری افرادی که اشاره کردم به شدت به دنبال ایجاد تنش در مجلس باشند، امیدوارم مجلس دوازدهم به این سمت و سو نرود اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد که حواشی‌اش بر متن حتما غلبه خواهد کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902965

دیگر خبرها

  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است