Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، همزمان با 28 خرداد ماه، یک‌هزار و ۸۰۰ نفر نامزد برای ۴۴۰ کرسی شوراهای اسلامی ۸۴ شهر در استان کرمان با هم رقابت کردند که در جدول ذیل، اسامی قطعی شوراهای مراکز شهرستان‌های استان آورده شده است.

ردیف شهرستان منتخبین 1 کرمان   2 سیرجان حسن خدامی پور، امین صادقی، حمزه صادقی، مصطفی اسفندیارپور ، اعظم جوانلری ، حجت کاظمی، وحید جوان 3 بافت فرهاد شکوسلجوقی، فرشید ادهمی، افسانه حیدری، اسماعیل قاسمی، منصور رضایی 4 کوهبنان داود خالداری، سیدفهیم روح الامینی، منصور جعفری نژاد، سیدعباس آبسالان، سعید رجبی کوهبنانی 5 زرند   6 رفسنجان   7 جیرفت   8 راور   9 بم   10 کهنوج   11 انار   12 شهربابک   13 بردسیر   14 ریگان   15 فهرج   16 عنبرآباد   17 منوجان   18 قلعه‌گنج   19 فاریاب   20 رابر   21 رودبار   22 ارزوئیه   23 نرماشیر  

انتهای پیام/3388/ق

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان شوراهای شهر منتخبین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

آفتاب‌‌نیوز :

محمد صادقی، بازیگر پس از خروج از ایران هم اکنون در پاریس مستقر است.

محمد صادقی بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود در مصاحبه دیروز خود با بی بی سی اعلام کرد به صورت قانونی از مرز ایران وارد ترکیه شده و هم اکنون در پاریس مستقر است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند