Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: حضور مردم باعث شد که میزان مسئولیت نظام بالا و بالاتر برود.

«محسن کوهکن»، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص پیام حضور مردم در انتخابات با بیان اینکه بعد از 40 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد همه باید  به یک باور قلبی در خصوص یک واقعیت برسند، اظهار کرد: البته دشمنان ما هنوز به این باور نرسیده اند، برای همین است که در یک مقاطعی با امیدواری خیلی بالا، آرزوهایی را در سر می پرورانند که به محض اینکه آن آرزوها را به زبان می آورند، مردم جواب آنها را در عمل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: مردم ما علیرغم وجود مشکلات و سختی های اقتصادی و علیرغم سیستم بروکراسی که در ادارات هست و نارضایتی هایی که از دست اندرکاران دارند، در مصاحبه هایی که در این مدت با رسانه ها داشتند، به زبان آوردند که تمایزی بین نظام جمهوری اسلامی و عملکرد دولت ها و مسئولین قائل می شوند و یک خطی می کشند.

کوهکن ادامه داد: البته به هر میزان که عملکرد سه قوه در این زمینه مثبت باشد کمک کننده خواهد بود. فرض کنید آقای رئیسی مدتی در قوه قضائیه بودند یک عملکردی در آنجا داشتند که یک امیدی را از نظر برخورد با تخلفات به وجود آوردند؛ عملکرد یک مسئول به باور قطعی مردم کمک می کند. خیلی ها پیش بینی می کردند و نگران هم بودند که مردم در انتخابات شرکت نمی کنند و حضور بسیار بسیار، پایین خواهد بود. 

او اضافه کرد: آنهایی که عمق باور مردم را شناختند چنین دیدگاهی را نداشتند و مبنا را بر این گذاشتند که ما هر چه جلو برویم مناظره ها، صحبت ها، امیدها و بررسی ها بخصوص موضع گیری هایی که دشمنان ما آن طرف مرز انجام دادند، همه چیز را مشخص می کند.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: مگر می شود مردم شک نکنند که چرا دشمنانشان اینگونه حرف می زنند بنابراین بار دیگر با حضور و رای خود نشان دادند که پای نظام جمهوری اسلامی ایستادند. سختی ها، مشکلات و دغدغه ها همه به جای خود اما آنقدر بصیرت و فهم مردم بالا است که بین نظام و عملکرد مسئولین تمایز قائل می شوند.

او تصریح کرد: حضور مردم باعث شد که میزان مسئولیت نظام بالا و بالاتر برود. دشمنان ما فشارهایی که می آوردند به امید این است که در حوزه اقتصاد موفق شوند و مردم را از صحنه خارج کنند. آنها متوجه شدند که این حربه خیلی کارآمدی ندارد و امیدوارم که عقل به سرشان بیاید و در دیدگاه خود تجدید نظر کنند. از آنچه تا به حال اتفاق افتاده باید تحسین و تشکر کرد. هم به فرد پیروز انتخابات و هم آنهایی که رای نیاوردند باید تبریک و آرزوی موفقیت کرد.

کوهکن گفت: سروسامان دادن به وضعیت اقتصادی انتظار مردم از مسئولان منتخب است البته باتوجه به مشکلات، تحریم ها و مولفه های دیگر، کار سخت است و اما جای امیدواری است. باید قدم هایی برداشته شود که چراغ امید برای بهبود وضعیت اقتصادی روشن شود.  مردم هم همراهی و هم گامی کنند تا انشاالله ما به آن نقطه ای که می خواهیم، برسیم.

این فعال اصولگرا ادامه داد: ما یک تجربه ای بعد از انقلاب داریم و آن این است که در هر بخشی که ایستادیم و به اتکای توانمندی های داخلی عمل کردیم، موفق بودیم.

او متذکر شد:  اتکای محکم به توانمندی های داخلی و برداشتن موانع از جلوی پای این توانمندی های بالقوه، باعث می شود طرف های خارجی ما هم متوجه اشتباهات گذشته خود شوند. تجربه ثابت کرده که وقتی ما با قدرت ایستادیم خیلی زودتر از آنکه فکرش را کنیم دشمنان کوتاه آمده و کرنش کردند. ما با تکیه بر توانمندی های خودمان باید آنها را به کرنش در مقابل حرف ها و مطالبات حقی که داریم وادار کنیم و بدانیم در این گوشه دنیا در این 40-50 ساله اخیر کشورها و ملت هایی که دچار این مسائل بودند، معمولا کمترین نتایج را از مذاکرات گرفتند و کشورهایی که ایستادند و مقاومت کردند و شانه خود را زیر بار سختی ها دادند، آنها موفق بودند و پیش رفتند و این دیگر ادله نمی خواهد در گوشه و کنار دنیا نگاه کنید، شواهدی برای اثبات این موضوع وجود دارد. 7

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا انتخابات پیروزی انقلاب مشکلات مصاحبه رسانه نظام جمهوری اسلامی دولت قوه قضائیه انتخابات جمهوری اسلامی مشکلات اقتصاد انقلاب انتخابات قوه قضاییه محسن کوهکن انتخابات 1400 حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است

سید میلاد تقوی در مورد عدم حضور سید محمد موسوی و امیر غفور در تیم ملی والیبال گفت: کسانی که به‌ دلیل آسیب دیدگی و یا به‌ دلیل فنی و یا به هر دلیل دیگری از تیم ملی کنار گذاشته شده یا انصراف داده‌اند، همگی با غیرت بوده و تمام نگاه‌ها اینگونه است که منافع ملی را بالاتر از منافع شخصی می‌دانند.

«سید میلاد تقوی» رئیس فدراسیون والیبال ایران در حاشیه سفر یک روزه خود به استان یزد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص میزبانی این استان از مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۴ گفت: استان یزد در طول چند سال گذشته جزء استان‌هایی بوده که نشان داده برای پیشرفت والیبال در این استان اتحاد و همدلی مثال زدنی وجود دارد.

وی افزود: از چند وقت پیش مذاکراتی در خصوص میزبانی جام باشگاه‌های آسیا در ایران مطرح شد و در نهایت با پیشنهاد باشگاه شهداب و استقبال مدیران ارشد استان یزد، قرار بر این شد که طی سفری به این استان جلسه‌ای را بابت این موضوع با استاندار یزد داشته باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: حضور بخش‌های خصوصی به‌ویژه مجموعه شهداب و با توجه به حمایت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد موجب این شد، تا میزبانی از این رویداد تاریخی به استان یزد واگذار شود. با توجه به توافقات صورت گرفته شهریور ماه سال ۱۴۰۳ در شهر یزد میزبان مسابقات جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۴ خواهیم بود.

او همچنین در خصوص انصراف «سید محمد موسوی و امیر غفور» از تیم ملی گفت: عرصه امروز والیبال عرصه فنی است؛ فارغ از نام‌ها، کسانی که به‌ دلیل آسیب دیدگی و یا به‌ دلیل فنی و یا به هر دلیل دیگری از تیم ملی کنار گذاشته یا انصراف داده‌اند، همگی با غیرت بوده و هستند و قطعاً تمام نگاه‌ها اینگونه است که منافع ملی را بالاتر از منافع شخصی می‌دانند.

وی افزود: هر فردی اگر فرصت داشته باشد که در تیم ملی به مردم خدمت کند، حتماً این کار را می‌کند و اگر کسی غیر از این فکر کند و منافع شخصی خود را از منافع ملی و خوشحالی مردم ایران بالاتر ببیند قطعا اشتباه می‌کند.

رئیس فدراسیون والیبال ایران ادامه داد: این ورزش و این قهرمان‌ها متعلق به مردم هستند؛ به خوبی می‌دانیم که ورزش بدون هوادار عملاً دیده نخواهد شد و این خدمتی است که ما موظف به آنیم تا برای افتخار آفرینی تیم ملی و بر افراشته شدن پرچم کشور عزیزمان تمام تلاش خود را به کار گیریم و مطمئن هستم که دیدگاه تمام مجموعه تیم ملی نیز همین خواهد بود. 

تقوی در پاسخ به این سوال که انتظار فدراسیون والیبال از «پائز» سرمربی تیم ملی در لیگ ملتها چیست، گفت: آقای پائز انسان بسیار با انگیزه‌ای است؛ همه می‌دانند که او آدم کم‌تجربه‌ای نیست؛ و قطعاً این طور به‌ نظر می‌رسد که افتخار آفرینی در این رویداد برای آینده کاری خود ایشان نیز از اهمیت خاصی بر خوردار است.

وی افزود: در چند روز گذشته ارتباط نزدیکی با آقای پائز داشتم و متوجه این موضوع شدم تنها هدف ایشان رسیدن به المپیک است و قطعا فدراسیون با تمام توان از ایشان و مجموعه تیم ملی در راه کسب سهمیه المپیک حمایت خواهد کرد. 

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: به این موضوع بسیار امیدوارم که بازیکنان و مجموعه تیم بهترین عملکرد خود را در لیگ ملتها به نمایش خواهند گذاشت و قطعا با توجه به انگیزه و پتانسیلی که در تیم وجود دارد کسب سهمیه المپیک دور از انتظار نیست.

تقوی در پایان گفت: کسب سهمیه المپیک قطعا موجب خوشحالی مردم خواهد شد؛ اما امروز مردم والیبال را به درستی درک می‌کنند و متوجه این موضوع می‌شوند که والیبال چگونه بازی می‌شود و چرا این باخت‌ها و یا پیروزی‌ها صورت می‌گیرد و در پایان امیدوارم که مردم از عملکرد تیم ملی راضی باشند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • السنوار بر این باور است که پیروز نهایی جنگ غزه خواهد بود
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • تأثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • تاثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور