Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:23:59 GMT

مردم چیزی جز کار از مسؤولان منتخب انتظار ندارند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۱۱۳۹

مردم چیزی جز کار از مسؤولان منتخب انتظار ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید جواد ساداتی‌نژاد شامگاه شنبه در جشن پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم ایران چشم‌ دشمنان ایران را کور کردند، اظهار کرد: پیام ‌مقام‌ معظم ‌رهبری نشان داد حضرت  آیت الله خامنه‌ای از مردم راضی است این بزرگترین عیدی برای ما ایرانیان بود و تمام نقشه‌های دشمنان را تقش بر آب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کاشان و‌ آران و‌ بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر با شکوه زیاد درهمه ایران برگزار شد، گفت: انتخابات تمام شد مردم چیزی جز کار از مسؤولین منتخب انتظار ندارند.

وی با اشاره به اینکه، مشارکت با بصیرت مردم کاشان در انتخابات نشان داد امید به آینده با وجود تمام مشکلات و هجمه‌های دشمنان در بین این ملت موج می‌زند، خاطر‌نشان کرد: امروز مردم ولایتمدار کاشان با مشارکت آگاهانه در انتخابات نشان دادند درعرصه‌های سرنوشت‌ساز حضور معناداری دارند و به آینده کشور خود اهمیت می‌دهند.

ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه اوضاع به نفع مردم تغییر کند، تصریح کرد: با توجه به تغییر دولت و شورای شهر یک‌ فرصت و انرژی تازهدر اختیار مردم اشت و یک دلی  و‌ وحدت که متاع گمشده شهرمان بوده است اتفاق بیافتد. 

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاشان انتخابات رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس