Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب‌الله لبنان با انتشار پیامی، از پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران استقبال کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سیدحسن نصرالله با انتشار پیامی پیروزی سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان نوشت: سلام علی ابراهیم

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، در پیام مذکور آمده است: این پیروزی بزرگ و انتخاب شما به عنوان رئیس‌جمهور در این مرحله از تاریخ حساس ایران را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نصرالله سپس تصریح کرد: پیروزی شما امید ملت ایران و ملت‌های منطقه برای آینده و قدرت مقابله با چالش‌ها را زنده کرد.

دبیرکل حزب‌الله در این پیام افزود، رزمندگان مقاومت و آزادگان شما را دژ و پشتوانه‌ای قوی در مقابله علیه تجاوزگران می‌دانند.

دیروز (شنبه) بسیاری از کشورها، شخصیت‌ها و جنبش‌های مقاومتی پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.

از جمله، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (شنبه) در بیانیه‌ای ضمن تبریک به آیت‌الله رئیسی، برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری را نمونه موفق دموکراسی دانست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سلام بر ابراهیم سلام علی ابراهیم پیروزی رئیسی انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ابراهیم رئیسی در ادامه افزود:‌ جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

کد خبر 847408 منبع: مهر برچسب‌ها صادرات و واردات خبر ویژه تحریم سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت