Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به کاهش قیمت‌ها دربازار طلا و سکه گفت: عامل نخست کاهش قیمت‌ها، افت قیمت انس جهانی و عامل دیگر کاهش قیمت ارز در داخل کشور است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، «محمد کشتی‌آرای» امروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با ایرنا درباره وضعیت بازار سکه و طلا در روزهای آینده، اظهار داشت: اکنون فرصت مناسبی برای تحلیل بازار نبوده و زود است در این مورد صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه کاهش قیمت طلا و سکه در روز گذشته ناشی از دو عامل بوده است، اضافه‌کرد: عامل نخست، افت قیمت انس جهانی و عامل دیگر کاهش قیمت ارز در داخل کشور است.
نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: کاهش قیمت ارز به دلیل تحولات سیاسی داخلی و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری بوده و افت حدود 100 دلاری قیمت انس جهانی نیز به سبب شرایط اقتصاد جهانی است که باعث شده بازار طلا با کاهش قیمت همراه شود.
وی تاکید کرد: هیچ پیش‌بینی در مورد بازار سکه و طلا نمی‌توان کرد اما انتظار داریم از اواسط هفته، قیمت تغییر کند.
کشتی‌آرای ادامه‌داد: به نظر می‌رسد که به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی، قیمت‌ها اکنون ثابت بماند و از روز دوشنبه دوباره تغییر کند.
به گزارش ایرنا، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید دیروز (شنبه) در بازار تهران با کاهش 300 هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، 27 خردادماه) به رقم 10 میلیون و 490 هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 10 میلیون و 300 هزار تومان معامله شد.
همچنین نیم‌سکه بهار آزادی پنج‌میلیون و 650 هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و 600 هزار تومان و سکه یک گرمی هم 2 میلیون و 250 هزار تومان قیمت خورد.
علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای 18 عیار به یک میلیون و 36 هزار تومان رسید.
قیمت مثقال طلا نیز چهار میلیون و 490 هزار تومان شد.
همچنین هر اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و 764 دلار و 78 سنت فروخته شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزار تومان بازار طلا کاهش قیمت قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۹۳ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۳۲۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۷ میلیون و ۹۹۵ هزارتومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۷۵ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۱۱۱ دلاری ۲ هزار و ۳۱۴ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقتصاد جهانی بی رمق می شود!
  • طلای جهانی ثابت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌های ارز دیجیتال
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان