Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@02:40:43 GMT

اعضای شورای اسلامی شهر شیروان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۲۴۱۹

اعضای شورای اسلامی شهر شیروان مشخص شدند

رییس ستاد انتخابات شیروان گفت: ۷ نفر در شیروان به عنوان اعضای جدید شورای اسلامی شهر شیروان انتخاب شدند.

«علی ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: با پایان یافتن شمارش آراء ششمین دوره شورای اسلامی شهر، نتایج و اسامی منتخبین شورای اسلامی شهر شیروان اعلام شد که 7 نفر در شیروان به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر شیروان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس ستاد انتخابات شیروان بیان کرد: محمد محمد زاده قانعی با 4 هزار و 24 رای، علی عاقل با 3 هزار و 749 رای، محمود رشیدی با 3 هزار و 584 رای، عقیل آریان فرد با 3 هزار و 207رای، جواد اسماعیل زاده 2 هزار و 853، مهدی حسنی قلعه حسن 2 هزار و 834  و حسن اسکندریان با  2 هزار و 813 رای به ترتیب دارندگان بیشترین رای شورای اسلامی شهر شیروان و اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

ذوالفقاری اضافه کرد: همچنین نجف علی روشن بوانلو با 2 هزار و 801، محمد قدرتی 2 هزار و 609، علیرضا همتی چوکانلو با 2هزار و 559 رای، قاسم محمدی مقدم 2 هزار و 517 و محسن فیاضی پسندیده با 2هزار و 363 رای به عنوان اعضای علی البدل شوری اسلامی شهر این دوره شیروان انتخاب شدند.

 

وی تصریح کرد: آمار جمعیت واجدین شرایط رای در این شهرستان ۱۲۴ هزار و ۲۵ نفر بوده که از این تعداد ۶۲ هزار و ۵۹ نفر خانم و ۶۱ هزار و ۹۶۶ نفر آقا بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: از مجموع جمعیت واجد شرایط رای در این شهرستان ۳ هزار و ۳۸ نفر رای اولی بودند که از این تعداد هزار و ۴۹۹ نفر خانم و هزار و ۵۳۹ نفر آقا هستند.

 

رییس ستاد انتخابات شیروان افزود: در این دوره از انتخابات ۹۸۷ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا و ۱۲۱ داوطلب در چهار شهر شیروان، زیارت، لوجلی و قوشخانه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر حضور حداکثری درانتخابات انتخابات شورای اسلامی شهر شیروان انتخاب شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد

دریافت 36 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6097467

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • راند دوم
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود