Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان کرمان گفت: شورای جدید شهر کرمان ساماندهی حاشیه شهر را مورد توجه قرار داده و اجازه ندهند در خدمات شهری سهم‌خواهی سیاسی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در دیدار اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان با وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: خدمت به مردم صدقه جاریه است و از خداوند می‌خواهیم ما را جزو خدمتگزاران واقعی نظام اسلامی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 28 خرداد 1400 اتفاق بزرگی در کشور ما افتاد و در حالی‌ که همه دنیای کفر در برابر ولایت قرار گرفته بودند، مردم ایران پای کار آمدند و به دنیا ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند گفت: حضور مردم در روز جمعه مانند اوایل انقلاب بود و مردم هوشمندانه مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ملت ایران، ملتی هوشمند بوده و بارها این هوشمندی را ثابت کردند بیان کرد: مردم ما انقلاب اسلامی را باور دارند و در دوران انقلاب، دفاع مقدس و فتنه پای کار نظام مقدس اسلامی ایستادند.

وی با بیان اینکه به هیچ جناح و گروهی وابسته نیستیم و نگاه ما فقط به امام خود برای خدمت به مردم است گفت: مردم ما با حضور خود در صحنه انتخابات به دنیا نشان دادند که انقلاب اسلامی ایران زنده است.

معروفی با اشاره به اینکه مردم وقتی دیدند مقدسات و ارزش‌های آنها در خطر است یک دست شده و در انتخابات حماسه آفریدند افزود: دشمن چند ماه قبل از انتخابات علیه نظام و انقلاب ما عملیات روانی داشت اما مردم تمام این توطئه‌ها را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه مردم به‌ خوبی و هوشمندانه تشخیص دادند که شرکت در انتخابات برای کشور امنیت‌آور است عنوان کرد: بیش از 60 درصد مردم کرمان در انتخابات مشارکت داشتند و بیش از 70 درصد به منتخب رئیس جمهوری جدید رای دادند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان ثروتمندترین استان کشور است و باید در شأن مردم این استان ساخته شود گفت: از سال گذشته به 64 روستا آبرسانی شده است و پای کار مردم هستیم.

وی با بیان اینکه باید به مردم محرومی که در انتخابات شرکت کردند، خدمت کرد و نباید آنها را تنها گذاشت افزود: دومین استان عشایری کشور هستیم و یک چهارم شهدای استان از عشایر هستند.

معروفی با اشاره به اینکه این مردم بسیار ارزشمند هستند و خدمتگزاری آنها یک توفیق الهی است بیان کرد: مسئولان تمام وقت خود را باید برای خدمت به مردم بگذارند.

وی با بیان اینکه در خدمت به مردم هیچ نگاه سیاسی نداریم گفت: معیشت مردم را نباید سیاسی کرد و سپاه پاسداران در خدمت به مردم به انسان بودن آنها نگاه می‌کند و هیچ نگاه جناحی و سیاسی ندارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بزرگترین ویژگی حاج قاسم خدمت بدون منت به مردم و به دور از نگاه سیاسی است افزود: احساس ما این است که ترکیب خوبی در شورای جدید به‌وجود آمده و تلفیقی از جوانان و پیشکسوتان در شورا حضور دارند.

وی با بیان اینکه اجازه ندهید در خدمات شهری سهم‌خواهی سیاسی شود و در خدمات شهری باید به دور از سیاست به مردم خدمت کرد ادامه داد: کرمان به‌واسطه شهید سلیمانی یک شهر و استان جهانی است و در سالگرد شهادت حاج قاسم از 53 کشور به کرمان آمدند.

معروفی با اشاره به اینکه اتمام کرونا نشان خواهد داد که روزانه با چه جمعیتی از زائران حاج قاسم روبه‌رو خواهیم بود گفت: حاشیه شهر کرمان وضعیت بسیار بدی دارد و جزو بدترین حاشیه‌های کشور است.

وی با بیان اینکه حاشیه شهر کرمان باید ساماندهی شود و باید جزو برنامه‌های شورای شهر جدید قرار گیرد افزود: زیباسازی درون شهر نیز بسیار لازم است و مردم کار می‌خواهند.

اعضای شورای اسلامی شهر جدید کرمان با فرمانده سپاه استان کرمان دیدار کردندنتایج قطعی انتخابات شورای شهر کرمان اعلام شد + اسامی و تعداد آرا

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه با نگاه انقلابی و جهادی باید برای مردم کار کرد و مردم برای این نگاه به میدان می‌آیند ادامه داد: بیمارستان جدید فاطمه الزهرا(س) در شهر کرمان ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در چهارراه طهماسب‌آباد ساخته می‌شود و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) پای کار است افزود: طرح جامع گلزار شهدای کرمان تا گنبد جبلیه در حال تدوین است.

معروفی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی زائران حاج قاسم باید فراهم شود گفت: برای خدمت به مردم سپاه در کنار مسئولان و اعضای شورای شهر است.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان خدمات شهری خدمت به مردم شورای شهر شهر کرمان حاج قاسم پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر

رئیس شورای اسلامی بوشهر از تصویب لایحه بودجه شهرداری بوشهر به میزان یک‌هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: ۶۳ درصد این بودجه در حوزه عمرانی و خدمات شهری است. - اخبار استانها -

وحید نیک روش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه تحقق شعار امسال مبنی در جهش تولید با مشارکت مردم در دستور کار شورای شهر و شهرداری بوشهر قرار گرفته است، اظهار داشت: در این عرصه بر اساس ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری حمایت ویژه از فعالان بخش خصوصی در طرح‌های مختلف می‌شود.

وی ظرفیت‌های بندر بوشهر در عرصه‌های سرمایه‌گذاری را برشمرد و بیان کرد: شهر ساحلی یکی از نقاط مهم گردشگری در کشور معرفی شده که توسعه زیرساخت‌های این حوزه با مشارکت بخش خصوصی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

رئیس شورای شهر بوشهر تقویت زیرساخت‌های عمران و خدمات شهری را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در سال جاری با تدوین برنامه‌های ویژه ضمن تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام، برنامه خدمات شهری در راستای مطالبات مردم افزایش می‌یابد.

نیک‌روش به لایحه بودجه امسال شهرداری بوشهر پرداخت و افزود: اعتبارات شهرداری بوشهر امسال نسبت به سال قبل تحولات مهم دارد و در این راستا این لایحه تصویب و به شهرداری بوشهر ابلاغ شد.

وی لایحه بودجه شهرداری بوشهر را به میزان یک‌هزار و 890 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: 63 درصد این بودجه در حوزه عمرانی و خدمات شهری و 37 درصد جاری است.

رئیس شورای شهر بوشهر با تأکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از مدیران مربوطه خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی لازم، اقدامات مؤثر برای بهبود وضعیت پروژه‌ها انجام دهند.

نیک روش توسعه سرمایه‌گذاری در طرح‌های عمرانی و تفریحی و گردشگری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این راستا ساخت مراکز اقامتی از جمله هتل با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

وی از تکمیل شدن شهربازی بوشهر خبر داد و توسعه زیرساخت‌های تفریحی در ساحل زیبای خلیج فارس بوشهر را از دیگر برنامه‌های مهم امسال اعلام کرد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر