Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال می گوید عزیزی خادم تعامل خوبی بین فدراسیون و مسئولین ارشد کشور ایجاد کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، طهمورث حیدری، عضو هیئت رییسه و رییس کمیته امور استان‌ها در خصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی در بحرین گفت: بازیکنان ما با ارائه عملکرد مناسب در منامه قدرت‌شان را بر حریفان تحمیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنظرم همدلی بازیکنان عامل اصلی موفقیت تیم ملی شد. بچه‌ها بعد از ده سال توانستند عراق را شکست بدهند. همچنین درمنامه مقابل بحرین (میزبان) طلسم شکنی کردند و با صدرنشینی در گروه به مرحله نهایی صعود کردند و تیم ملی فوتبال به جایگاه اصلی خودش دست پیدا کرد.

رییس کمیته امور استان‌ها با اشاره به حمایت‌های بوجود آمده درباره تیم ملی اظهار داشت: تمام اعضای فدراسیون به این نکته مهم آگاه بودند که در خردادماه تیم ملی فوتبال کشورمان بازی‌های حساسی پیش رو دارد و آینده فوتبال به نتایج این بازی‌ها گره خورده است. با توجه به شرایط سخت اقتصادی فدراسیون فوتبال، با همت شهاب‌الدین عزیزی خادم، تعامل خوبی از نظر مالی بین فدراسیون و مسئولین ارشد کشور ایجاد شد.

عضو هیئت رییسه فدراسیون در ادامه بیان کرد: به دلیل اهمیت اجرای دقیق برنامه‌های تیم ملی، رییس فدراسیون شخصا در کنار تیم حضور داشت و پیگیر مسائل کادر فنی و بازیکنان بود. البته در سنوات قبل هم این موضوع وجود داشته است. اما آنچه مسلم است، این موضوع برای عزیزی خادم از اهمیت بالایی برخوردار است. پرداخت به موقع پاداش‌ها، تعهد و اجرای قرارداد‌های کادر فنی کاملا این نکته را برای همگان روشن کرده است.

رییس کمیته امور استان‌ها در پایان خاطر نشان کرد: با عملکردی که از ملی پوشان در این چهار مسابقه دیدیم و روحیه‌ای که از این بازیکنان سراغ دارم، بی شک تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهند تا به مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ راه پیدا کنند و در مقابل تیم‌های سطح بالای دنیا خط و نشان بکشند.

بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر: امیدوارم تیم ملی بتواند در مرحله بعدی انتخابی جام جهانی با همین اقتدار موفق باشد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال طهمورث حیدری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال طهمورث حیدری فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که امروز مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزش ايران در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اعضای تیم ملی ووشو از جمله شهربانو و الهه منصوریان به روی سن آمدند تا هدایای خود را از کیومرث هاشمی وزیر ورزش دریافت کنند، اما شهربانو در حین عکس گرفتن صحنه را ترک کرد و این شائبه به وجود آمد که او به علت ناراحتی به حالت قهر از مراسم خارج شده است، اما امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو نظر دیگری در این باره دارد.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو درباره علت ترک صحنه از سوی شهربانو منصوریان به باشگاه خبرنگاران گفت: "من با او صحبت کردم و توضیح داد و به هیچ عنوان قهر نکرده بود. شهربانو منصوریان امروز صبح به همراه تیم ملی ووشو به تهران رسیدند و سفر طولانی داشتند و خسته بودند. با توجه به اینکه زمانی برای حضور تیم‌ها بر روی سن وجود داشت و پسر شهربانو منصوریان هم پایین سن منتظر دیدن مادرش بود سریع‌تر پایین آمد. در حقیقت سوءبرداشتی از این موضوع صورت گرفته است و حواسش نبود که چکار می‌کند. ضمن اینکه شهربانو هم خوشحال هست و از رئیس جمهور و وزیر ورزش تشکر کرد که ان‌شاءالله در دیدار‌های بعدی این توفیق حاصل خواهد شد."

صدیقی درباره اینکه شاید جایزه مدال‌آوران کم بوده است که شهربانو صحنه را ترک کرده است، گفت: "نه، جایزه مدال‌آوران را همین امروز به حسابشان ریختند. من نمی‌دانم چقدر برای ورزشکاران ریختند، چون مدال‌های مختلفی داشتند و رقم‌هایشان با یکدیگر فرق می‌کند."

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ پول به معنای موفقیت نیست
  • واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم