Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر با اشاره به حل مشکلات شرکت صنعتی دریایی صدرا در بوشهر گفت: در این زمینه به‌زودی کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی استان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا در بوشهر تشکیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست با مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) رشد و توسعه شرکت صدرا را برای توسعه و اشتغال در استان بوشهر حیاتی دانست و اظهار داشت: یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد دریا محور که از برنامه‌های مهم در استان است، توجه به مسائل و مشکلات شرکت صدرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های شرکت صنعتی دریایی صدرا در بوشهر بیان کرد: با توجه به تصویب ایجاد منطقه آزاد بوشهر، شرکت صدرا باید هوشمندانه از این ظرفیت جدید برای رونق فعالیت‌‌های خود استفاده کند.

استاندار بوشهر از افزایش ظرفیت تردد کشتی‌های پهن پیکر در بندر بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با افزایش عمق کانال و اسکله بندر بوشهر امکان تردد کشتی‌های پهن پیکر در بندر بوشهر فراهم شده به‌گونه‌ای که اخیراً یک کشتی با ظرفیت 31 هزار و 500 تن در بندر بوشهر پهلو گرفت که در تاریخ فعالیت بندر بوشهر بی‌سابقه بوده است.

گراوند شرکت صنعتی دریایی صدرا را یک ظرفیت مهم در تولید، ساخت، اشتغال و صادرات سازه‌های دریایی دانست و خاطر نشان کرد: شرکت صدرا یک ظرفیت خاص و مهم برای تولید، اشتغال در کشور است و استان بوشهر آمادگی لازم برای کمک به این شرکت را دارد.

وی باتأکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات صدرا بوشهر گفت: کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی استان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مختلف حقوقی‌ و اداری شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا در بوشهر تشکیل شود.

در این نشست سردار عبدالرضا عابد مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) از همکاری و تعامل خوب استاندار بوشهر با شرکت صدرا قدردانی کرد.

یکی از مشکلاتی شرکت صنعتی دریایی صدرا مسائل حقوقى است

مدیرعامل شرکت صدرا هم با قدردانی از تلاش استاندار بوشهر برای حل مشکلات صدرا تصریح کرد: استاندار بوشهر همواره با جدیت خاصی مسائل و مشکلات شرکت صدرا را در سال‌های اخیر پیگیری کرده است.

کشتی اقیانوس‌پیمای "افراماکس" و سکوهای پارس‌جنوبی از تولیدات صدرای بوشهر است2 سکوی گازی 2500 تنی فاز 13 پارس جنوبی از صدرای بوشهر بارگیری شدساخت 5 سکوی 2500 تنی میدان گازی پارس جنوبی در صدرا / نصب تا 3 ماه آینده

علی زارعی با بیان اینکه تلاش می‌شود با حل مشکلات صدرا شرکتی زیبنده قرارگاه خاتم‌الانبیا و استان بوشهر ساخته شود افزود: بی‌شک حمایت هلدینگ نفت و گاز قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) و استانداری بوشهر برای این مهم موثر است.

وی یکی از مشکلاتی شرکت صنعتی دریایی صدرا را که سبب تاخیر اجرا پروژه‌های مختلف را مسائل حقوقى دانست و بیان کرد: انتظار داریم با تعامل و همکاری دستگاه‌های اداری و قضایی استان بوشهر ‌مشکلات شرکت صنعتی دریایی بوشهر حل و فصل شود.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد شرکت صنعتی دریایی صدرا قرارگاه خاتم الانبیا استاندار بوشهر مسائل و مشکلات صدرا در بوشهر استان بوشهر بندر بوشهر شرکت صدرا حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان بوشهر ۲۰ پایگاه امداد هلال احمر شامل پایگاه‌های امداد جاده‌ای، کوهستان، سگ‌های جست‌وجو و نجات و امداد دریایی فعال است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳۴ خانه هلال در سطح استان اضافه کرد: ۲ هزار و ۵۸۱ نفر در ۵۲ خانه هلال شهری و ۸۲ خانه هلال روستایی مستقر بوده و در عرصه‌های آموزش و رسیدگی به حوادث فعال هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اینکه یک ششم روستاهای استان بوشهر دارای خانه هلال باشند تاکید کرد: چهار خانه هلال استان برای راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی پیش قدم شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت یکی از چالش‌ها را نبود پایگاه امدادی هلال احمر در شهرستان عسلویه عنوان کرد و افزود: احداث آشیانه بالگرد هلال احمر با وجود داشتن مجوز و اعتبار مصوب ۴۰ میلیارد ریالی طی چهار سال متوقف مانده است.

گناوه پایگاه دریایی ندارد

ایزدپناه خاطرنشان کرد: به منظور راه‌اندازی مرکز آموزش امداد دریایی جنوب کشور در بوشهر پیگیری شده و استان بوشهر با داشتن امکانات مناسب زیرساختی و نیروی انسانی مجرب شرایط خوبی در این زمینه دارد.

وی با اشاره به نیاز استان بوشهر به ایجاد پنج پایگاه امدادی ساحلی بیان کرد: استان بوشهر با هشت شهرستان ساحلی و داشتن ۸۰۰ کیلومتر ساحل میزبان خیل عظیم گردشگران است و باید پایگاه‌های لازم ایجاد شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: گناوه با وجود اینکه قطب گردشگری استان بوشهر است، از داشتن پایگاه امداد ساحلی بی‌بهره است؛ این در حالی است که این شهرستان دارای نیروی انسانی مجرب و امکانات و تجهیزات خوبی است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته نجات‌گران در ۳۱ عملیات ۳۹ نفر از غرق‌شدگی نجات دادند افزود: زمین ایجاد پایگاه دریایی امدادی در گناوه در بستر دریا است و امکان ساخت در این زمین وجود ندارد.

کد خبر 6097214

دیگر خبرها

  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس