Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ماموستا ملا قادری روز یکشنبه با قدردانی از حضور مردم در انتخابات جمعه گذشته افزود: در این دوره از انتخابات، بی سابقه ترین بمباران تبلیغاتی را از دشمنان شاهد بودیم اما آفرین بر مردم ایران که در این برهه زمانی حساس، ایستادگی و مقاومت کردند.

وی تاکید کرد: در تمام اخبار، پیام ها و مطالبی که در مدت اخیر منتشر می‌شد همواره بر این مطلب تاکید داشتیم که علیرغم مشکلات فراوان در جامعه، مردم در انتخابات شرکت کنند و به حرف معاندین و مخالفین گوش ندهند چون باید مصالح داخلی و امنیت کشور را مورد توجه قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پاوه اظهار داشت: در مناطق اهل سنت و کُردنشین غرب کشور، مشکلات و تبلیغات مسموم زیادی وجود داشت اما مردم به خوبی در صحنه انتخابات حاضر شدند.

ماموستا قادری با قدردانی از حضور آگاهانه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، اضافه کرد: نتیجه حضور و انتخابات بسیار خوب است و رییس جمهور منتخب آرای قابل توجهی را از آن خود کرد.

وی ضمن تبریک به حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب و همچنین اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: امیدواریم منتخبین ملت بویژه ریاست جمهور، بتوانند به خوبی به مردم خدمت کنند و برای حل مشکلات شان گام‌هایی بردارند تا بخشی از این مشکلات کم شود.

امام جمعه پاوه گفت: زمانی می‌توانیم پاسخگوی مردم و قدردان وفاداری آنها باشیم که منتخبین مردم خدمات خوبی ارائه و صادقانه خدمت کنند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سید ابراهیم رییسی مشارکت انتخاباتی اهل تسنن پاوه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سید ابراهیم رییسی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سید ابراهیم رییسی مشارکت انتخاباتی اهل تسنن پاوه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر