Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:53:43 GMT

جریمه ۵۳ میلیاردی محتکر جو و ذرت دامی در همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۳۵۶۷

جریمه ۵۳ میلیاردی محتکر جو و ذرت دامی در همدان

ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۵۳ میلیارد ریالی احتکار جو و ذرت دامی در این استان خبر داد.

داریوش جودکی با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۱۷۰ تن جو وذرت دامی احتکاری کشف و متهم توسط تعزیرات حکومتی اسدآباد محکوم شد، متهم علاوه بر احتکار، مرتکب گرانفروشی خوراک دام نیز شده بود   که علاوه بر جریمه احتکار بابت گرانفروشی نیز محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حسب گزارش اداره کل اطلاعات و سازمان صمت استان مبنی بر مغایرت در موجودی انبار و موجودی سامانه جامع انبارها احتکار ۱۱۷۰ تن جو و گرانفروشی جو، ذرت دامی و کنجاله سویا محرز و پرونده وی به تعزیرات حکومتی اسدآباد ارسال شد.

جودکی با بیان اینکه پرونده موصوف هم اکنون در اجرای احکام این شهرستان در حال اجراست، افزود: شعبه رسیدگی کننده نیز پس از جری تشریفات قانونی مشارالیه را به پرداخت مبلغ ۲۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۹۳۰ ریال بابت گرانفروشی ملزم کرد.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر الزام به فروش کل کالای احتکاری در شبکه توزیع با نظارت سازمان صمت، بابت احتکار ملزم به پرداخت مبلغ ۲۴ میلیارد و ۹۹۹ میلیون و ۶۳۲ هزار ریال شد. در مجموع متهم این پرونده ۵۳ میلیارد و ۳۴۵ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۹۳۰ ریال در حق صندوق دولت جریمه شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، شهروندان می‌توانند موارد تخلف را به تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعزيرات حكومتي احتکار استانی اقتصادی ذرت دامی جريمه گرانفروشي خوراک دام و طیور تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی روزهای اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6087079

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه