Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل از عضویت رایگان کتابخانه های عمومی این شهرستان در سالروز میلاد امام رضا(ع) خبر داد.

«جواد رنجکش» در گفت و گو با خرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با سالروز ولادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) عضویت در کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل در روز یکم تیرماه ۱۴۰۰  رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: شهروندان می توانند با عضویت در کتابخانه های عمومی شهرستان از خدمات قابل ارائه در سطح کتابخانه ها مانند عضویت رایگان یکساله در روزهای تعیین شده، برگزاری تور کتابخانه گردی برای دانش آموزان همراه با کلاس های مرتبط و برنامه های متنوع فرهنگی، امانت منابع موجود در کتابخانه،  انجام نشست های کتابخوان در تمامی سنی، قصه گویی، جام باشگاه های کتابخوانی، استفاده از خدمات مرجع، استفاده از سالن های مطالعه و ... بهره مند شوند.

 

رنجکش  با بیان اینکه ۱۱ باب کتابخانه شامل ۵باب کتابخانه نهادی و ۶ باب کتابخانه مشارکتی با بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در این شهرستان فعال است، تاکید کرد: همشهریان می توانند با عضویت در یک کتابخانه عمومی از امکانات و منابع کلیه کتابخانه های عمومی کشور استفاده کنند.

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: داوطلبان جهت عضویت در کتابخانه های عمومی می توانند در روز یکم تیرماه عدد ۱ را به سامانه ۵۰۰۰۲۹۲۹ ارسال کنند و از کد تخفیف برخوردار شوند و مدت زمان بهره مندی از این کد تخفیف سه ماه است.

 

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان ولادت امام رضا کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری مردم شهرستان خوی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به این مناسبت مراسم عزاداری دیشب در مساجد و تکایای شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد 

امروز هم دوستداران و عاشقان اهل بیت ع بعد از عزاداری در خیابان‌های شهر داالمومنین خوی در بقعه شیخ نوایی گردهم آمدند و در سوک شهادت جانسوز امام ششم شیعیان و رئیس مذهب جعفری عزاداری کردند و اشک ماتم ریختند

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • سوگواری مردم شهرستان خوی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)