Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: حدادی سهمیه گرفته و در صورت اعلام آمادگی هیچ معنی برای حضور در المپیک نخواهد داشت.

خبرگزاری میزان - کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با رادیو تهران درباره رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک توکیو، عنوان کرد: کار انجام شده و در مرحله دوخت لباس هستیم. فردا آخرین مرحله سایزگیری برای پوشاک رسمی رژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 منابع مالی تامین و واکسیناسیون انجام شده است. با همدلی کار را جلو می‌بریم و مشکلی نیست. پرچمدار هم هفته بعد در ستاد عالی مشخص خواهد شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص کار‌های فرهنگی المپیک خاطرنشان کرد: بیلبورد‌هایی در شهر تهران برای معرفی کاروان نصب خواهد شد. در این خصوص با استان‌ها هم صحبت‌هایی انجام شده تا اقداماتی صورت بگیرد.

سعیدی درباره اینکه آیا به حضور احسان حدادی در المپیک امیدی است، خاطرنشان کرد: فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده، او بعد از فیزیوتراپی می‌تواند در المپیک شرکت کند. این دیگر به توانایی حدادی بستگی دارد. مردم دعا کنند ورزشکارانی که ۴ سال زحمت کشیده و برخی آسیب دیده و دچار کرونا شده‌اند، در سلامت کامل راهی توکیو شوند.

وی درباره اینکه آیا حضور او ضعیف است یا شرایط مدال را دارد، اظهار داشت: حدادی سهمیه گرفته و در صورت اعلام آمادگی هیچ معنی برای حضور در المپیک نخواهد داشت. میزان آمادگی او را کادر فنی و فدراسیون باید اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: صیامی: عمل جراحی حدادی به معنای غیبت او در المپیک خواهد بود/ برای ملی‌پوشان دوومیدانی کم نگذاشتیم

انتهای پیام/

برچسب ها: کیکاووس سعیدی کمیته ملی المپیک احسان حدادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کیکاووس سعیدی کمیته ملی المپیک احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک