Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:10:43 GMT

۲۵۷ خانه هلال در مازندران فعال است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۴۲۳۴

۲۵۷ خانه هلال در مازندران فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی فخاری پیش ازظهر یکشنبه در بازدید از خانه هلال ساری با اشاره به افتتاح ۱۱۹ خانه هلال در سال گذشته گفت: یکی از برنامه راهبردی هلال احمر مازندران، توسعه خانه‌های هلال و مدیریت بحران روستایی و شهری است.

وی افزود: هم اکنون ۲۵۷ خانه هلال در مناطق مختلف استان مازندران فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخاری افزود: با توجه به وضعیت اقلیمی و شرایط حادثه خیزی استان و همچنین نقش مؤثر خانه‌های هلال در افزایش تاب آوری، راه اندازی و تقویت خانه‌های هلال در محلات شهری و روستایی و به ویژه در مراکز دهستان‌ها یک ضرورت انکارناپذیر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تاکید براینکه به موازات توسعه خانه‌های هلال در مناطق روستایی، راه اندازی خانه‌های هلال در محلات شهری را نیز در برنامه داریم که تاکنون ۲۵ خانه هلال شهری در استان اجرایی شده است.

وی جذب و آموزش را از مؤلفه‌های هدف گذاری شده در پروتکل خانه‌های هلال عنوان کرد و گفت: خانه‌های هلال مناسب‌ترین روش برای توانمندسازی ساکنان مناطق روستایی است و این مهم باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی با اعلام جذب بیش از ۶ هزار نفر در خانه‌های هلال استان گفت: تاکنون ۲۱۷ دوره آموزشی با شرکت ۲۵۰۰ نفر در خانه‌های هلال این استان برگزار شد.

فخاری تصریح کرد: روند گسترش خانه‌های هلال به عنوان یک برنامه راهبردی در دستور کار جمعیت هلال احمر استان قرار دارد و از همه ظرفیت‌های داوطلبی برای توسعه این مهم استفاده خواهد شد.

کد خبر 5239978

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه هلال هلال احمر مازندران انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها کرمانشاه شورای شهر انتخابات رای گیری گرگان سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری ایلام نتایج شمارش آرا خانه های هلال خانه هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.

کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان