Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بابک نخستین، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ضمن ابراز نگرانی از کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان اردبیل گفت: با اذعان به کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان اردبیل و کاهش چشمگیر شیوع این بیماری در منطقه مردم باید همچنان نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها پایبند بوده و با پرهیز از حضور در تجمعات و معابر عمومی به شیوع گسترده و خیز دوباره این بیماری دامن نزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از کاهش ۴۰ درصد مصرف ماسک در استان خبر داد و افزود: استفاده از ماسک در تمامی معابر به ویژه در اماکن شلوغ و پرتردد ضروری و الزامی است و مردم باید نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در تمامی گروه‌های سنی اهتمام و همت ویژه‌ای داشته باشند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: بعد از اتمام انتخابات و تجمعات در ستاد‌های انتخاباتی شیوع دوباره بیماری کرونا دور از انتظار نیست و امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌ها در طول این چند هفته اخیر شاهد این خطر و شیوع جدی دوباره این بیماری در استان نباشیم.

نخستین همچنین به واکسیناسیون کرونا در اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: روند واکسیناسیون افراد در رده‌های سنی بالا در استان همچنان با نظم خاصی ادامه دارد و در صورت نیاز و درخواست جوامع هدف این واکسیناسیون برای دیگر رده‌های سنی نیز انجام می‌شود که سهمیه واکسن استان اردبیل در همین رابطه با برنامه ارسال و تزریق می‌شود.

او از استفاده از واکسن ملی کرونا در اردبیل نیز یاد و بیان کرد: با توجه به اینکه واکسن ملی و تولید ایران هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است واکسیناسیون در استان اردبیل از نمونه وارداتی انجام می‌شود و به محض تولید انبوه در مرکز کشور مراحل توزیع انبوه به مراکز استان‌ها نیز آغاز خواهد شد.

این مسئول بار دیگر به اهمیت رعایت موازین بهداشتی تا توزیع انبوه واکسن کرونا در اردبیل اشاره و اظهار کرد: قدم کارساز و مهم در پیشگیری از شیوع حداکثری ویروس کرونا در استان اردبیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پایبندی به شیوه‌نامه بهداشتی است که انتظار می‌رود مردم با رعایت کامل حوزه درمان استان را در مهار موفق این بیماری همراهی و یاری کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی استفاده از ماسک رعایت دستورالعمل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در اردبیل

 جلال آفاقی گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه در بحث سرقت در یک سال گذشته شاهد کاهش حدود ۲۵ درصدی وقوع این جرم در شهرستان اردبیل بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اثربخش بودن تمهیدهای در نظر گرفته شده برای تعطیلات نوروزی، بیان کرد: همچنین نوروز امسال با تلاش‌های صورت گرفته حدود ۲۸ درصد آمار وقوع سرقت در اردبیل به نسبت مدت مشابه پارسال کاهش داشت.

بر اساس آمار نهادهای مربوطه اردبیل یکی از استان‌های امن ایران و به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل، در بحث کشف سرقت‌ها جزو سه استان برتر کشور در سال ۱۴۰۲ بوده است.

۳۳ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان اردبیل مربوطه به واحدهای مسکونی، مغازه‌ها، مکان‌های دولتی، خودروها، موتورسیکلت‌ها و ۶۷ درصد سرقت‌های خُرد مانند سرقت قطعات خودروها، دوچرخه‌ها و جیب‌بری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان