Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: هدف ما از حضور در موزه ملی ورزش به عنوان بخش هویتی ورزش کشور این است که رشته موتورسواری و اتومبیلرانی بتواند جایگاه خود را داشته باشد.

به گزارش برنا، مراسم رونمایی از تندیس کامل جهان پهلوان تختی (به عنوان نماد موزه ملی) و سردیس ۹ نفر از مدال آوران تاریخ المپیک و پارالمپیک ایران با حضور پیشکسوتان، مدیران، مسئولین کشوری و ورزشی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز سه شنبه مورخ یکم تیرماه در محل موزه ملی ورزش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازیار ناظمی، رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به مشارکت این فدراسیون در این مراسم اظهار داشت: سال گذشته خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی اولین همکاری را با موزه ملی ورزش داشت و تعدادی از مدال‌های قهرمانان این رشته به موزه اهدا شد.

وی افزود: این روال امسال نیز ادامه خواهد داشت و در مراسم روز سه شنبه که با حضور دکتر سلطانی‌فر برگزار می‌شود قصد داریم از رییس اسبق فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، آقای محرم فریادشیران تقدیر کنیم. آقای فریادشیران نیز در این مراسم حضور دارد و قرار است مدال‌ها و افتخارات خود را به این موزه اهدا کند.

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد: هدف ما از حضور در موزه ملی ورزش به عنوان بخش هویتی ورزش کشور این است که این رشته بتواند جایگاه خود را داشته باشد و به مرور در خدمت دیگر قهرمانان و پیشکسوتان رشته موتورسواری و اتومبیلرانی خواهیم بود. در سایر برنامه‌های اهدای نمادها و یادبودها به موزه ملی ورزش در بخشی که در اختیار این فدراسیون است می‌خواهیم سهم چشم‌گیری داشته باشیم.

ناظمی خاطرنشان کرد: در مجموعه‌ای که نمایشگر تاریخ و پیشینه ورزش کشور است و فدراسیون‌های المپیکی و غیرالمپیکی حضور دارند، هدف ما این است فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هم به عنوان یک فدراسیون پیشرو و با حضور بزرگان زیاد سهم بسزایی داشته باشد و بازدیدکنندگان در جریان افتخارآفرینی پیشکسوتان این رشته قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان موزه المپیک ایران خانواده محرم پیشکسوتان نمایشگر مازیار ناظمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی موزه ملی ورزش موزه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران