Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به رئیس جمهور منتخب سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران پیامی منتشر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، متن پیام جامعه مدرسین خطاب به رئیس جمهور منتخب سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت‌‌الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی (دامت تأییداته)

سلام علیکم و رحمة الله

اعتماد ملت شریف ایران در سپردن سکان قوه مجریه به حضرتعالی که به حق در عرصه اجرا، کار آزموده و دارای کارنامه ای درخشان می‌باشید و از سالها خدمت در بارگاه سراسر نور امام رئوف علی ابن موسی الرضا (علیهما السلام) خوشه های معنویت چیده‌اید؛ را تبریک می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت سرافراز و بصیر ایران، شما را فردی صادق، با وفا، فساد ستیز و شایسته سالار و به معنای واقعی کلمه، مردمی و تابع ولایت یافته و بر همین اساس با یک دنیا امید، اداره دستگاه اجرایی کشور را در اولین دولت منتخب در گام دوم انقلاب اسلامی به شما سپردند.

اکنون که یک فرصت طلایی چهارساله که امکان افزایش آن نیز وجود دارد پیش روی شما قرار گرفته شایسته است جوانان انقلابی و متعهد و افراد با تجربه این کشور را در مصادر امور قرار داده و از ظرفیت‌های داخلی میهن اسلامیمان به بهترین نحوه استفاده کنید بخصوص نسبت به مهار گرانی‌های افسار گسیخته که مردم را در تنگنای معیشتی قرار داده است در اولویت کاری خود قرار دهید تا ملت همیشه در صحنه شاهد گشایش‌های مادی و فراهم آمدن مسیر نیل به سعادت اخروی باشند.

 

همگان شاهد بودیم علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، کرونا و فضای مسموم رسانه‌ای از سوی بیگانگان، امت اسلامی با حضور حماسی خود در صحنه انتخابات، دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای«مدظله العالی» و توصیه مراجع بزرگوار تقلید «دامت برکاتهم» را لبیک گفته و توطئه اجانب نسبت به نظام اسلامی را نقش بر آب کردند، امید آن که هر چه زودتر شاهد تحقق یکایک شعارها و اهداف حضرتعالی در عرصه اجرایی کشور باشیم.

سید هاشم حسینی بوشهری
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد جامعه مدرسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فرمانده کل انتظامی کشور به همراه نماینده ولی فقیه و جمعی از فرماندهان انتظامی فراجا ضمن حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه، آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اجرای طرح نور در کشور ابراز داشت: شروع طرح نور امیدهایی را برای جامعه متدین ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: حقیقتا جامعه مدرسین که یک نهاد دیرپای حوزوی و و از ابتدای انقلاب اسلامی در کنار امام خمینی  و اکنون در کنار رهبر فرزانه انقلاب راجع به مسائل مختلف دغدغه مندی داشته است نهایت تلاشش این بوده است که احکام نورانی اسلام در جامعه پیاده شود و با حرکت انقلاب تحولی نه تنها در کشور بلکه در جهان پدیدار شود.

رئیس جامعه مدرسین افزود: دشمنان در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، سایبری، اقتصادی و فرهنگی با تمام توان در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند ولی از آن جا که این انقلاب ریشه الهی دارد، ۴۵ سال در برابر این توطئه‌ها سرافراز و سربلند ایستاد و امیدواریم این مقاومت تا زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) ادامه پیدا کند.

وی گفت: امیدواریم حضرتعالی به عنوان سرباز اسلام، همانطور که در این سال‌های اخیر حدود ۱۰۰ شهید تقدیم این انقلاب کرده‌اید و در عرصه‌های مختلف اعم از مبارزه با اشرار، مواد مخدر و مرزبانی در دورترین نقاط این کشور موفق بوده‌اید، در این مسئله نیز موفق باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی