Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس؛ «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور قزاقستان در پیامی پیروزی «سید ابراهیم رئیسی» در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: پیروزی شما در انتخابات نمایانگر حمایت از سیر سیاسی و برنامه‌های شما با هدف توسعه و تقویت سرزمین مادری و همچنین این واقعیت است که مردم ایران آینده خود را با شما مرتبط می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این راستا، من می‌خواهم برای جمهوری اسلامی ایران و مردمش آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر در اجرای اهداف و ابتکار‌های عالی داشته باشم.

تاکایف خاطرنشان کرد: ایران را به عنوان یک همسایه دوست در منطقه خزر و یکی از شرکای قابل اعتماد قزاقستان در جهان اسلام می‌دانم.

رئیس جمهور قزاقستان ابراز اطمینان کرد دو کشور نه تنها همکاری موجود را با روحیه دوستی سنتی و حمایت متقابل حفظ می‌کنند، بلکه می‌توانند به آن انگیزه و حس جدید بخشند.

وی آمادگی خود را برای تلاش‌های مشترک با رئیس جمهور ایران برای تقویت بیشتر همکاری نزدیک در قالب‌های دوجانبه و چندجانبه اعلام کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قزاقستان رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر

جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال روزهای جالبی را در این تیم پشت سر می‌گذارد و علاوه بر درخشش در ترکیب این تیم تمرینات پرنشاطی را هم پشت سر می‌گذارد.

او در جریان تمرینات استقلال و حتی خارج از تمرینات هم رابطه صمیمانه‌ای با فول بک‌های راست و چپ استقلال پیدا کرده و رفاقت با آنها در رویکرد آنها داخل زمین و حتی تمرینات هم تاثیر مثبت گذاشته است.

با توجه به شکل بازی استقلال که ماشاریپوف برای خلق موقعیت به سمت چپ و راست شیفت می‌شود و کارهای ترکیبی با فول‌بک‌های تکنیکی-سرعتی استقلال انجام می‌دهد، شناخت بیشتر و درک تاکتیکی و علاوه بر آن رابطه خوب آنها باعث شده تا کیفیت این تیم در فاز هجومی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشد.

ابولفضل جلالی با انتشار استوری در اینستاگرام شخصی خودش از تمرینات شخصی زیر نظر مربی‌ بدنساز استقلال به همراه جلال‌الدین ماشاریپوف رونمایی کرد، البته او در تمرین امروز غایب بود و همین زمینه ساز شوخی مجازی مدافع چپ پای استقلال با هافبک ازبکستانی شده بود.

ماشاریپوف پس از تغییر پستی که در تیم استقلال پیدا کرد به شکل قابل توجهی عملکرد خودش و این تیم را بهبود بخشید و فوتبال چشم نوازی را ارائه می‌کند.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند