Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش درگیری در یکی از ستاد‌های کاندیدا‌های انتخاباتی واقع در منطقه قلعه میر شهرستان بهارستان اتفاق افتاد که در این بین نصرت میر عظیمی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون توسط افراد ناشناسی به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفت که در ادامه وی را برای معالجه به مراکز درمانی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه به سراغ معاون اجتماعی پلیس غرب استان رفته و جزییات ماجرا را از وی جویا شدیم.

سرهنگ مهدی سرپناه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با تایید ایجاد ضرب و شتم و درگیری، گفت: در این حادثه آقای میرعظیمی مورد جراحت قرار گرفت.

وی افزود: پس از دریافت گزارش درگیری و شکایت وی از افراد ناشناس، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و در حال حاضر به دنبال افراد متعرض به بازیگر کشورمان هستیم.

به گفته سرهنگ سرپناه، پس از مشخص شدن هویت افراد ضارب، جزییات خبر به اطلاع عموم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید

بازداشت دندانپزشک حامل سلاح جنگی

دستگیری توهین کننده به یکی از قومیت‌های کشور در فضای مجازی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درگیری فیزیکی بازیگر سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري جاعلان مدراک در کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، رئيس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسايي و دستگيري باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پي گزارش يک نهاد دولتي مبني بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت های شغلی، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت های خصوصی با مراجعه به جاعلین نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت های فنی و حرفه ای اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس در راستای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن ها را شناسایی و در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر و از مخفیگاه آنان ۱۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت های فنی و برخی تجهیزات رایانه ای را کشف کنند.

سرهنگ میرحبیبی بيان کرد:متهمان پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبا لغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • جزییات پرونده‌های قاچاق دختران/ ماجرای پروژه کینگ چیست؟
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی