Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی این استان برای شرکت در ششمین دوره داوری مهر اصالت ملی سال 1400 فراخوانده شدند.

"کاظم حسین‌زاده" امروز 30 خردادماه اظهار کرد: هنرمندان و صنعتگران کرمانی برای شرکت در این دوره از داوری مهر اصالت تا تاریخ 31 تیرماه فرصت ثبت‌نام دارند و می توانند تا تاریخ 10 مردادماه آثار خود را به معاونت صنایع‌دستی استان کرمان ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پذیرش و انتخاب آثار هنری هنرمندان در دو مرحله انجام می‌شود افزود: در مرحله نخست، داوری به صورت استانی برگزار و سپس آثار برای داوری نهایی به وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارسال می‌شود.

حسین زاده به شرایط شرکت در داوری مهر اصالت ملی 1400 اشاره و گفت: تمامی تولیدکنندگان انفرادی و کارگاهی دارای مجوز صنایع‌دستی و یا فاقد مجوز که تولیدات قابل تکثیر داشته باشند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه اخذ تاییدیه فعالیت برای افراد حقیقی و اخذ مجوز ثبت کارگاه برای اشخاص حقوقی از معاونت صنایع‌دستی الزامی است افزود: هر هنرمند صرفا مجاز به ارائه دو اثر است که به صورت انبوه و نیمه‌ انبوه تولید شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان و صنعتگران استان کرمان برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت صنایع‌دستی این استان واقع در خیابان شریعتی نبش سه راه 24 آذر مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری صنایع دستی استان کرمان داوری مهر اصالت استان کرمان صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ عباس پورافغان، در جمع مدیران هلدینگ صنایع مس افق کرمان اظهار داشت: با توجه به توسعه صنعت مس در منطقه بیش از 6500 میلیارد ریال قراردادهاي فافق افزایش خواهد یافت. 

وی با اشاره به روند توسعه صنعت مس در استان کرمان گفت:با آغاز فعالیت مجتمع مس در آلو شرکت صنایع مس افق کرمان نيز با دارا بودن تجربه و نیروی انسانی متخصص همگام با شرکت ملی صنایع مس ایران فعالیت خود را با 5 قرارداد بزرگ خدماتی به مبلغ تقريبي 6500 ميليارد ريال آغاز نموده است. 

وی همچنین با بر شمردن ظرفیت های هلدینگ صنایع مس افق کرمان و شرکت های زیر مجموعه افزود: در حال حاضر در استان کرمان طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری این هلدینگ در دست اجرا قرار دارند که نشان از توان و همت والای این هلدینگ در ایجاد رشد و توسعه استان و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه است.
 
وی ضمن تشریح فعالیت هاي هلدینگ در مجتمع مس در آلو اظهار داشت: شركت صنايع مس افق كرمان و شرکت های زیر مجموعه با توجه به توان فني و تخصصي خود در ارائه خدمات حمل و نقل، تامين نيروي انساني، بهداشت و درمان، فضای سبز و تامین غذا، خدمات فنی و تجهیز ماشین آلات سنگین فعالیت خود را آغاز نموده اندو دراين راستا تعداد زیادی نيروي انساني متخصص جذب و مشغول به كار می گردند.
 
پورافغان، افزود: تحقق توسعه همه جانبه در گرو استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در این صنعت است و در این باره با برنامه های هدفمند و حساب شده گام خواهیم برداشت. 

وی،افزود: با توجه به انجام پروژه های اکتشافی توسط شرکت ملی صنایع مس ایران در سال جاری و افزايش میزان ذخایر مس کشور و همچنين با توجه به آغاز بهره برداري شركت ملي صنايع مس ايران از معدن مس سريدون  در نظر داریم از ظرفیت ایجاد شده در صنعت مس به خوبی استفاده نمائيم كه به طور حتم توسعه های آتی هلدینگ در زنجیره  مس پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت