Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-26@13:47:35 GMT

برقراری ارتباط مخابراتی مرکز انتقال نفت گوره - جاسک

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۶۹۲۰

برقراری ارتباط مخابراتی مرکز انتقال نفت گوره - جاسک

رئیس انتقال و دیتای شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه خلیج‌فارس از برقراری ارتباط مخابراتی صوت و تصویر بین مراکز انتقال در مرکز انتقال نفت گوره به جاسک خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه فارس، مرتضی صالحی در این باره گفت: ارتباط مخابراتی مرکز انتقال نفت گوره و تلمبه‌خانه شماره ۱، ۲ و ۳ پروژه راهردی گوره به جاسک با مرکز منطقه فارس و اتصال آن به خط ارتباطی اختصاصی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به همت همکاران مخابرات منطقه فارس برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه برای انتقال ایمن و مطمئن نفت و فرآورده‌های نفتی لزوم وجود ارتباط مخابراتی دوسویه پایدار و مطمئن صنعتی، میان مراکز انتقال امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است، به همین دلیل مسئولیت طراحی و برقراری لینک مخابراتی مراکز انتقال نفت PS2 ،PS2 و PS3 این پروژه بزرگ و راهبردی انتقال نفت گوره به جاسک به مخابرات منطقه فارس محول شد.

رئیس انتقال و دیتای شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه خلیج‌فارس تأکید کرد: با بازدید معاونت مخابرات مناطق فارس و خلیج‌فارس از محل و بررسی تمامی جوانب، طرح و انجام جلسات کارشناسی دو طرح موقت (با استفاده از لینک مخابراتی اختصاصی شرکت و استفاده از امکانات شرکت‌های مخابراتی ثالث) و طرح دائم (با استفاده از لینک مخابراتی اختصاصی شرکت) به ستاد پیشنهاد شد.

صالحی تصریح کرد: با توجه به زمان‌بر بودن طرح دائم و زمان اندک باقیمانده تا افتتاح پروژه، مقرر شد به موازات اجرای طرح موقت، مراحل اجرای طرح دائم نیز در دستور کار قرار گیرد.

منبع: شانا

کلیدواژه: مرکز انتقال نفت طرح گوره جاسک طرح انتقال نفت خام گوره جاسک خطوط لوله و مخابرات ارتباط مخابراتی انتقال نفت گوره مخابرات منطقه منطقه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است

یاسر اکبریان  با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۱ کیلومتر خطوط و شبکه‌های آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شده است، اظهارکرد: این ۱۰۱ کیلومتر از خطوط و شبکه‌های آبرسانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال تعویض و بهسازی شده است.
وی با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب و ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر خطوط انتقال آب در استان داریم، گفت: بر اساس آخرین آمار حدود ۳ هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال نیازمند اصلاح و بهسازی مجدد است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان لرستان با اشاره به اینکه یکی از دلایل هدررفت آب فرسودگی شبکه‌های انتقال است، اظهارکرد: البته وجود انشعابات غیر مجاز و‌کنتور‌های خراب هم یکی از عوامل هدررفت آب است، در این راستا هم شناسایی و حذف انشعابات غیر مجاز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است