Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیامین قره حسنلو و سینا غلامپور در ماده ۵۰ آزاد جواز حضور در فینال را کسب کردند و مهدی انصاری در ماده ۱۰۰ متر پروانه فینالیست شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات شنا انتخابی المپیک شنبه و یکشنبه (۲۹و ۳۰خرداد ۱۴۰۰) به میزبانی شهر بلگراد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی شنا ایران متشکل از مهدی انصاری، بنیامین قره‌حسنلو، سینا غلام‌پور امروز (یکشنبه) در دومین روز از این مسابقات به آب زدند. با نظر کادر فنی تیم متین بالسینی طبق برنامه در ماده های ۵۰ آزاد و ۱۰۰ متر پروانه شرکت نمی‌کند و این شناگر ایران در رکوردگیری مجدد ماده ۲۰۰ متر پروانه شانس خود را برای حمله به ورودی المپیک امتحان خواهد کرد.

در ابتدا بنیامین قره‌حسنلو و سینا غلامپور دو نماینده شنا ایران در مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر آزاد به آب زدند. قره‌حسنلو با ثبت زمان ۲۳٫۴۶ دوم و غلامپور با ثبت زمان ۲۳٫۴۹ سوم شده و هردو جواز حضور در فینال این ماده را کسب کردند. رقابت فینال عصر امروز برگزار می‌شود.

در ادامه مهدی انصاری ۱۰۰ متر پروانه را در مدت زمان ۵۶٫۱۸ شنا کرد و دوم شد. انصاری با این نتیجه عصر امروز در فینال ماده ۱۰۰ متر پروانه باید با حریفان خود به رقابت بپردازد.

 

نتایج روز دوم – یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ – مرحله مقدماتی ساعت ۱۲:۳۰  به وقت ایران به شرح زیر است:

 

۵۰ متر آزاد

بنیامین قره حسنلو

مرحله مقدماتی با ثبت زمان ۲۳٫۴۶ راهی فینال شد

سینا غلامپور

مرحله مقدمانی با ثبت زمان  ۲۳٫۴۹ راهی فینال شد

 

 ۱۰۰ متر پروانه

مهدی انصاری

مرحله مقدمانی با ثبت زمان ۵۶٫۱۸ راهی فینال شد

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بنیامین قره حسنلو ۱۰۰ متر پروانه مهدی انصاری ثبت زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند