Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - اشخاص مشمولی که تاکنون نتوانسته‌اند از مزایای قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی، بهره‌مند شوند برای تسلیم تقاضا به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی تا پایان فردا فرصت دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور نیز از مصوبات ستاد ملی کرونا دور نماند و با تداوم شرایط ناشی از ویروس کرونا و اثرات تعطیلی‌های وضع شده برای مشاغل و کسب‌و کارها، مهلت‌های زمانی مندرج در قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور، به مدت شش ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بدین منظور مهلت‌ مندرج در قانون یاد شده، برای اشخاص مشمولی که تاکنون نتوانسته‌اند از مزایای قانون یاد شده، بهره‌مند شوند برای تسلیم تقاضا به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی تا پایان خردادماه سال 1400 است که این افراد تا پایان فردا برای ارائه درخواست خود به بانک‌ها فرصت دارند. 
همچنین، مهلت مندرج برای بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی به منظور محاسبه مانده بدهی مشتری وفق ضوابط ابلاغی بانک مرکزی تا پایان مرداد ماه سال 1400 و برای اشخاص مشمول به منظور تسویه نقدی مانده ‌بدهی تا پایان شهریور ماه سال 1400، تمدید شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تسهیل تسویه بدهی تا پایان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود؛ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • مطالبات چایکاران تا فردا ۱۳ اردیبهشت تسویه می‌شود
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود/ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند