Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت میلاد حضرت رضا(ع)، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، به مناسبت میلاد حضرت رضا(ع)، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان در ۳۱خرداد ماه ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بر این اساس با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان، ضروری است علاقه‌مندان به عضویت در کتابخانه های عمومی استان در روز ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰، عدد ۱ را به شماره  ۵۰۰۰۲۹۲۹  ارسال کنند. پس از پایان این مهلت کد تخفیف معتبر برای عضویت در کتابخانه های عمومی تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۱ در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. گفتنی است، کد تخفیف به مدت ۳ ماه معتبر می باشد. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امام رضا ع کتابخانه عضویت رایگان کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام معصوم شیعیان، بارگاه منور رضوی در سوگ آن امام همام سیاهپوش شد.

به همین مناسبت پرچم گنبد و پوش ضریح به رنگ سیاه درآمده و کتیبه‌های مشکی رنگ حاوی عبارت‌هایی در سوگ شهادت آن حضرت در صحن‌های مختلف حرم نصب شده است.

کتیبه‌های مشکی رنگ با عباراتی مانند یا صادق آل محمد (ص)، در صحن‌های مختلف حرم مطهر رضوی جلوه نمایی می‌کند.

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)