Web Analytics Made Easy - Statcounter

شادکام گفت: ۱۰۰ نیروی پاکبان شهرداری بجنورد از دو بامداد امروز (۲۹ خرداد ماه جاری) نسبت به پاکسازی چهره شهر بجنورد اقدام کرده اند که دو روز به طول می انجامد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد در گفت و گو با عصراترک در این باره اظهار کرد: پس از پایان رای گیری انتخابات شورای شهر و روستا همچنین ریاست جمهوری از دو بامداد امروز پاکسازی سطح شهر از تبلیغات نامزدها شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شادکام با اشاره به اینکه امسال شهرداری بجنورد چهار و هزار و ۵۰۰ متر چتایی برای نصب تبلیغات تمامی نامزدها در سطح شهر بجنورد را آماده سازی و جانمایی کرده بود، عنوان کرد: بسیاری از نامزدهای شورای شهر بجنورد علاوه بر این فضای آماده شده، تبلیغات کاغذی خود را در خارج از این فضای آماده شده با چسب نصب کرده بودند.

وی افزود: این تخلف از سوی عوامل نامزدهای ریاست جمهوری بسیار کم اتفاق افتاده بود.

شادکام یادآور شد: هم اکنون پاکسازی سطح شهر بجنورد علاوه بر اینکه با ۱۰۰ نیروی پاکبان در حال انجام است همچنین عوامل دو کاندیدای شورای شهر بجنورد و تعدادی از اعضای گروه های مردم نهاد شهر بجنورد نیز در این زمینه با پاکبان ها همکاری می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد تصریح کرد: این در حالی است که انتظار داشتیم تمامی کاندیدهای شورای شهر بجنورد متوجه مسئولیت خود برای پاکسازی چهره این شهر از تبلیغاتی که انجام داده بودند، باشند و در این زمینه همکاری می کردند.

شادکام در خاتمه یادآور شد: طی یک هفته تبلیغات کاندیداها، گزارش های تخلف نصب تبلیغات خارج از فضاهای آماده شده در سطح شهر بجنورد به کمیته امحای فرمانداری بجنورد ارسال شد که با دستور ابلاغی فرمانداری بجنورد، پاکبان های شهرداری بجنورد نسبت به امحای تبلیغات مورد نظر اقدام کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرداری بجنورد شهر بجنورد شورای شهر سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این خبر آمده است که معاونت وقت دایره فنی و درآمد شهرداری تکاب با مشارکت و همکاری رئیس شورای شهر وقت تکاب به اتهام ارتکاب جرائمی نظیر تحصیل مال از طریق نامشروع، شرکت در تبانی در معاملات شهرداری با اشخاص، سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی، به حبس، انفصال دائم از خدمات دولتی، جزای نقدی، انتشار حکم محکومیت در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار، محکوم و این حکم در مرجع تجدیدنظر استان قطعی شده است و پرونده درخصوص بخش‌های دیگر مفتوح بوده و رسیدگی‌های قانونی لازم از طریق مرجع قضایی ذی صلاح در دست اقدام خواهد بود.
روابط عمومی دادگستری استان به همکاری موثر و نتیجه بخش اداره کل اطلاعات و دادگستری استان در مبارزه با فساد اداری خصوصاً در پرونده فوق اشاره و تاکید نموده به حمدا... نهاد‌های نظارتی استان هماهنگی خوبی در خشکاندن ریشه فساد دارند و در این خصوص دستگاه قضایی استان از اقدامات نهاد‌های نظارتی و امنیتی حمایت قاطع دارد.

دیگر خبرها

  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد