Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:49:09 GMT

دوره جدید محفل قرآنی شهید چمران آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۷۸۱۴

دوره جدید محفل قرآنی شهید چمران آغاز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دوره جدید محفل قرآنی شهید چمران در قم آغاز می‌شود.

دوره جدید جلسه قرآن شهید چمران با حضور کارشناس و قاری بین المللی مهدی فروغی امروز یکشنبه ۳۰ خرداد ماه برگزار می‌شود.

این جلسه با تلاوت اساتید و قاریان ممتاز بین المللی علی علیزاده، قاسم مقدمی، اجرای گروه همخوانی معراج قم و با حضور جامعه قرآنی امروز یکشنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در قم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان برای شرکت در این جلسه می‌توانند به آدرس قم، ۴۵ متری عمار یاسر، جنب پارکینگ شرقی حرم مطهر، انتهای کوچه شهیدان انصاری مراجعه کنند.

کد خبر 5240095 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: عمار یاسر علی علیزاده انصاری فعالیت های قرآنی محفل انس با قرآن انتخابات 1400 دهه کرامت مشارکت مردم در انتخابات فعالیت های قرآنی قرآن کریم امام رضا ع آستان قدس رضوی قرآن سیدابراهیم رئیسی انقلاب اسلامی ایران سازمان تبلیغات اسلامی عتبات عالیات بقاع متبرکه رئیس جمهور اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز

انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت، روانشناسی و استارتاپ دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر دارد هر هفته در دانشکده اقتصاد این دانشگاه سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار را برگزار کند.

به گزارش ایسنا، اولین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه ها فردا یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ با تدریس میلاد الاسوند، مخترع چندین اختراع ملی و بین‌المللی، مشاور ثبت اختراع و مالکیت فکری ایده های تجاری و کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار برگزار می شود.

روش های طراحی خدمات و محصولات جدید، تکنیک‌های ایده پردازی روز دیاگرام دانکر، اسکمپر، تریز و ایده پردازی برای ثبت اختراع از جمله سرفصل های این کارگاه است.

همچنین دومین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه‌ ها با تدریس عبدالهادی درزیان عزیزی؛ عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز و مشاور کسب و کار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ در دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

 راه اندازی کسب و کار از ایده تا پدیده، ارزیابی ایده کسب و کار، مدل های کسب و کار و انواع آن، بوم کسب و کار و تمرین و جمع بندی از جمله سرفصل های این دوره است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد