Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک خلق حماسه ۱۴۰۰ توسط ملت ایران و انتخاب حجت الاسلام رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوریاز آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تداوم راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در همکاری و هم افزایی با دولت‌ها در عرصه خدمتگذاری به مردم شریف و نجیب و پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم برای تقویت و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های تضمین‌کننده پیشرفت کشور و مانع زدایی از روند بهبود وضعیت زندگی مردم و اندیشیدن به سازندگی شایسته و در شأن میهن اسلامی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر حضرت حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)

سلام علیکم.

خدای کریم و نعیم را شاکریم در ایام نورانی و پر معنویت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) با هدایت قلب‌های آکنده از عشق به ولایت و سرافرازی وطن، حضور شورانگیز و کم نظیر مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات شکوهمند ۲۸ خردادماه را خالق حماسه بزرگ ۱۴۰۰  و موجب افتخار ایران و ایرانی و شرمساری دشمنان انقلاب و بدخواهان داخلی و خارجی این سرزمین قرار داد.

در این حشر انقلاب، اراده و همت وصف‌ناپذیر مردم، قاطعانه و هنرمندانه پاسخ معنادار خود به طراحان تحریم انتخابات و عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای شومی که در پی ناامیدسازی و انصراف مردم از حضور در این آزمون حساس و سرنوشت ساز بود، را به شایستگی داد.

آنکه در این رویداد ماندگار تاریخی درخشید، خورشید پرفروغ ملت بود که در قامت یک امت مقتدر در لبیک به پیشوا و مقتدای خویش، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت حجت الاسلام العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، باشکوه و با صلابت ائتلاف کفار را در هم شکست و منافقان به پناهگاه خزیده را مایوس ساخت.

یوم الله ۲۸ خرداد، در حقیقت روز پیروزی ملت رشید و قهرمان ایران و میدان شکست و فروپاشی سیاست‌ها، راهبرد‌ها و سناریو‌های شیطانی و فریبکارانه دشمن علیه حرم امن جمهوری اسلامی و تخریب ذهنی مردم بود.

بی تردید چشم انداز آینده کشور، نمایانگر فصل نوین قوی شدن ایران و نقش‌آفرینی‌های درخشان ملت به ویژه جوانان پرشور، پیشرو و پیشران افتخارات ممتاز پیش رو است.

پیروزی فرخنده جنابعالی با رای قاطع ملت شگفتی‌ساز و حماسه آفرین ایران در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی آن برادر مومن، انقلابی، مجاهد و مورد اعتماد «امام» و «امت» در این مسند مبارک و خطیر؛ آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تداوم راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در همکاری و هم افزایی با دولت‌ها در عرصه خدمتگذاری به مردم شریف و نجیب و پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم برای تقویت و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های تضمین‌کننده پیشرفت کشور و مانع زدایی از روند بهبود وضعیت زندگی مردم و اندیشیدن به سازندگی شایسته و در شأن میهن اسلامی اعلام می‌دارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

یکشنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۰»

انتهای یپام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه ابراهیم رئیسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده کل سپاه حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان با صدور پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی در روستاها، بخش‌ها و شهرهای لرستان تبریک گفت.

 متن پیام ابوطالب شفقت به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم:
ما تَشاوَرَ قَومٌ إلاّ هُدُوا إلى رُشدِهِم؛ 
امام حسن عليه السلام : هيچ قومى با يكديگر مشورت نكردند مگر آن كه به راه پيشرفت خود رهنمون شدند.(تحف العقول، ص ۲۳۳)

نهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز شوراها نامگذاری شده است که نشان از توجه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به جایگاه و منزلت شورا و اتکاء بر خرد جمعی در حل مشکلات جوامع محلی دارد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست و اراده مردم؛ تعامل و گفت‌وگو را یکی از پایه‌های بنیادین خود قرار داد و اصل شورا که یک اصل مترقی و روشن در قانون اساسی و از تأکیدات دین مبین اسلام است به برکت این نظام الهی به خوبی به آن توجه شد و مورد عمل قرار گرفت.

بی شک تعامل، همفکری و مشورت از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی انسان‌ها بشمار می‌روند. شوراها، یکی از عالی ترین نمونه‌های تجلی اراده و مشارکت مستقیم مردم در اداره و مدیریت جامعه اس که در صورت ارائه کارکرد درست و قانونمند خویش، می‌توانند مهم‌ترین بازوی توسعه متوازن اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و آبادانی شهرها و روستاهای میهن عزیز باشند.

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها را خدمت برادران و خواهرانی که در جایگاە شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای لرستان به خدمتگزاری مشغول و با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می‌کنند را تبریک گفته و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با همراهی دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق شعار سال به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» با اهتمام و جدیت بیشتر در مسیر توسعه و بالندگی شهرها و روستاهای این استان در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی موفق و موید باشید.

 

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع | به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است