Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیانیه ای با قدردانی و تجلیل از حضور شکوهمند ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، تصریح کرد: تبریک و تقدیر خود را به منتخب مردم، خادم الرضا (ع)، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی، تقدیم کرده و امیدواریم به برکت این اعتماد، فصل جدیدی از خدمات صادقانه در کشور تبلور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه بدین شرح است: حضور پرشور مردم شریف ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه دیگری در تاریخ این مرز و بوم رقم زد و پیروزی دیگری برای ملّت استوار ما و شکستی تازه برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران در آستانه ولادت شمس‌الشموس حضرت ثامن الحجج (ع) فراهم گردید.

در شرایطی که فشار تحریم‌های ظالمانه و تنگناهای سخت معیشتی و اقتصادی در کنار دشواری‌های ناشی از بیماری کرونا بر زندگی مردم سایه‌افکنده است، حماسه‌ای به گستردگی سرزمین پهناور غیوران و آزادگان شکل گرفت.

به رغم تبلیغات گسترده دشمنان اسلام و ایران و برخی مدعیان داخلی، ملت بزرگ ایران به دعوت رهبر آگاه، حکیم و محبوب خود لبیک گفت و به پاسداشت هزاران شهید سرافراز شگفتی دیگری آفرید.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با قدردانی از رهنمودهای داهیانه ولی امر مسلمین و تلاش‌های همه دست‌اندرکارانِ شکل‌گیری انتخابات و با تقدیر ویژه از مبلغان محترم که در مسیر ایجاد امید به آینده و حضور حداکثری فعالیت داشته‌اند، این حماسه را به محضر مبارک مقتدای ملت، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و همه مردم غیور ایران به خصوص خانواده‌های شهدا تبریک عرض می‌کند و تبریک و تقدیر خود را به منتخب مردم، خادم الرضا (ع)، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی، تقدیم کرده و امیدواریم به برکت این اعتماد، فصل جدیدی از خدمات صادقانه در کشور تبلور یابد.

کد خبر 5240218

منبع: مهر

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم سیدابراهیم رئیسی پیام تبریک انتخابات 1400 دهه کرامت فعالیت های قرآنی مشارکت مردم در انتخابات قرآن کریم امام رضا ع آستان قدس رضوی سیدابراهیم رئیسی قرآن سازمان تبلیغات اسلامی عتبات عالیات بقاع متبرکه رئیس جمهور اسلامی ایران میثم مطیعی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت