Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: یحیی ابراهیمی در مورد قیمت بالای خدمات دندانپزشکی و اظهارات اخیر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای پایتخت مبنی بر اینکه بیش از نیمی از سالمندان ایرانی بدون دندان هستند، گفت: نه تنها سالمندان بلکه وضعیت سلامت دهان و دندان کودکان و جوانان هم به هیچ وجه مطلوب و مساعد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: در برخی موارد برخی افراد، خدمات دندانپزشکی کشورمان را با دیگر کشورها مقایسه می کنند در حالی که درآمدها باید مقایسه شود؛ درست است که خدمات دندانپزشکی کشورمان نسبت به سایر کشورها ارزان قیمت است اما اغلب مردم توان پرداخت هزینه ها را ندارند و به همین دلیل وضعیت سلامت دهان و دندان مردم به هیچ وجه مطلوب و مساعد نیست.
 
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس یازدهم ادامه داد: بخشی از قاچاقی که در حوزه  دارو و تجهیزات پزشکی رخ می‌دهد هم به این دلیل است که برخی با ارز دولتی اقدام به خرید دارو می‌کنند و سپس آنها را برای سودجویی بیشتر در کشورهای همسایه می فروشند
 
رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان با یادآوری اینکه دولت آینده باید به کاهش هزینه های بسیار بالا و گران قیمت دندان پزشکی ورود کند، گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه هزینه های پرداختی از جیب مردم باید کاهش یابد اما متاسفانه حمایت چندانی از مردم نمی شود و هزینه ها از جیب مردم در برخی موارد افزایش یافته است.
 
ابراهیمی حمایت بیمه ها از هزینه های دندانپزشکی را امری بسیار ضروری و حیاتی دانست و یادآور شد: بیمه یکی از راهکارهای موثر جبران هزینه‌های گران و سرسام آور دندان پزشکی است البته هر چند برخی از مراکز تامین اجتماعی، خدمات دهان و دندان را رایگان ارائه می‌کنند اما خدمات بسیار محدود است در این رابطه می طلبد بیمه ویژه دندان پزشکی راه اندازی و مورد توجه قرار گیرد.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان افزود: هر چند برخی از دستگاه‌ها بیمه های تکمیلی را مورد توجه قرار داده اند اما بسیاری از مردم توان پرداخت هزینه های سرسام آور دندانپزشکی را ندارند البته قیمت تمام شده مواد اولیه بسیار بالا و این موضوع در افزایش هزینه ها بسیار موثر است بنابراین نیاز است خدمات دندان پزشکی در قالب بیمه تعریف و به صورت عادلانه از تمامی مردم حمایت شود.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: انتظار داریم دولت آینده در رابطه با کاهش هزینه‌های دندانپزشکی که یکی از مشکلات جدی مردم در حوزه سلامت است گامی جدی بردارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کاهش هزینه دندانپزشکی نمایندگان لرستان در مجلس خدمات دندان دندان پزشکی هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه ویژه‌ به بیمه و امنیت شغلی کارگران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه‌ ارومبه در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه با تبریک روز و هفته کارگر بر توجه ویژه‌ مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران تاکید کرد  و گفت: در دین اسلام کار و کارگر جایگاه ویژه و ارزشمندی دارد تا جایی که پیامبر اکرم دست کارگر را بوسیده است و در این راستا لازم است مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند و کارگران نیز کار را به عنوان یک امانت الهی بدانند کارشان را درست انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی اظهار کرد: کشور در جنگ اقتصادی است و دشمن امروز از این راه وارد شده و درصدد است که نگذارد معیشت و اقتصاد و جامعه‌ی ما به سامان برسد که در این راستا رهبر انقلاب هوشمندانه هر سال را در این حوزه انتخاب می‌کنند.

خطیب جمعه ارومیه ضرورت توجه به موضوع حجاب را نیز خاطر نشان کرد و گفت: مسئله حجاب و عفاف یک واجب شرعی و قانونی است و زنان ایرانی با حفظ حجاب و عفت به جایگاه‌های با ارزش علمی و مدیریتی رسیدند و به دشمن ضربه زده اند و دشمن در پی جبران این ضربه است و ترویج بی عفتی و بی حیایی در کشور ماست بنابراین تمام آحاد جامعه در این زمینه باید همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و گرامی‌داشت روز معلم افزود: معلمی شغل بسیار مقدسی است و هیچ شغلی به اندازه تعلیم و تربیت حائز اهمیت نیست.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: خداوند متعال در قرآن کریم به اهمیت تعلیم و آموزش اشاره فرموده بنابراین باید به وجود آموزگاران افتخار کرد و قدر و منزلت آنان را دانست.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: آموزگاری و تعلیم و تعلم، مسئولیت با اهمیت و ارزشمندی است و قرآن، معجزه پیامبر اسلام نیز به عنوان کتاب زندگی است و خداوند در آن به قلم و نوشتن قسم یاد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • ضرورت توجه ویژه‌ به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد