Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:54:05 GMT

سری جدید سریال کمدی «دودکش» از هفته آینده در شبکه یک

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۹۱۵۲

سری جدید سریال کمدی «دودکش» از هفته آینده در شبکه یک

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی پس از ضبط سکانسهای تهران، اخیراً در گرگان و روستاهای اطراف آن پی گرفته شد. گروه این روزها پس از بازگشت از گرگان به ضبط بخشهای باقیمانده در تهران و انجام مراحل فنی سریال می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قرار است پخش این مجموعه کمدی از 5 تیرماه در شبکه یک سیما آغاز شود.

هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و الهام اخوان و (با حضور) بهنام تشکر و (بازیگران  خردسال) حسین شهبازی، مهنا سیدی، هانا عباسی در «دودکش ۲» بازی دارند.

طراح و سرپرست نویسندگان سریال برزو نیک نژاد است و نویسندگان سریال محمد تنابنده و شهاب مهربان هستند.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیر گذار هستند!».

فصل اول «دودکش» از سریال های پرمخاطب شبکه یک تلویزیون بود که ماه رمضان سال ۹۲ روی آنتن رفت و پس از آن بارها از شبکه های مختلف بازپخش شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سریال تلویزیونی شبکه یک سریال کمدی سریال دودکش هومن برق نورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار

مینی سریال جدید ۶ قسمتی «شروود» سریالی است در گونه درام، جنایی و معمایی محصول ۲۰۲۲ انگلستان به کارگردانی جیمز گراهام که از بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت به روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

دیوید موریسی، لسلی منویل، رابرت گلنیستر در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال توانسته امتیاز ۷ از ۱۰ از درگاه تخصصی IMDB کسب کند و برنده جایزه BAFTA در سال ۲۰۲۳ شود.

«شروود» داستان اهالی دهکده معدنی ناتینگهام شایر را روایت می‌کند که گرفتار جنایاتی عجیب هستند. در این دهکده که روزگاری در دههٔ هشتاد یک اعتصاب و سرکوب کارگری گسترده را از سر گذرانده است و اهالی از آن تاریخ به بعد روبروی هم قرار گرفته‌اند، فردی با تیروکمان آدم می‌کشد. قتل‌هایی که به نظر ریشه در همان اتفاقات سال‌ها قبل دارد و حالا کارآگاه ایان سنت کلر به دنبال یافتن قاتل است.

این سریال از یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت، در ۶ شب متوالی در ساعت صفر بامداد پخش، و تکرار آن در ساعت‌های ۱۱ و ۱۸ همان روز انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان