Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی دوم انتخابی تیم ملی والیبال بانوان که از ظهر روز ۱۶ خرداد با حضور ٢٨ بازیکن به مدت ۱۰ روز آغاز شده بود، ظهر روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه به پایان رسید.

اردوی سوم انتخابی تیم ملی بانوان در حالی از فردا یکشنبه ۳۰ خرداد ماه آغاز می‌شود که با تصمیم کادر فنی از این پس اردوی تیم ملی بانوان در قرنطینه کامل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیقه اسلامی، سرپرست تیم ملی بانوان در این خصوص گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا، از این پس اردوی تیم ملی بانوان در قرنطینه کامل برگزار می‌شود. بر این اساس ورود و خروج ورزشکاران از کمپ تیم‌های ملی و نیز تردد و حضور افراد متفرقه در اردو ممنوع است.

او افزود: کادر فنی و همه عوامل پشتیبانی با جواب تست منفی PCR در کمپ تمرین تیم ملی بانوان حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز اردوی انتخابی تیم ملی والیبال بانوان با حضور ١٨ بازیکن / تست PCR صادقی مثبت شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار والیبال تیم ملی والیبال بانوان صدیقه اسلامی تیم ملی بانوان انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات با حضور برترین ورزشکاران در بخش تکنیک (ممای) از باشگاه‌های برتر استان بوشهر به مدت یک روز برگزار شد.

این مسابقات در چهار رده سنی و اجرای هفت خط کونگ فو تو آ در بخش بانوان با حضور ۷۵ ورزشکار برتر از باشگاه استان بوشهر برگزار شد.

در پایان به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی استان بوشهر و مدال مسابقات اهدا شد و باشگاه مهر عالی‌شهر مقام اول مسابقات باشگاه آماتا مقام دوم و باشگاه آذرخش مقام سوم را کسب کردند.

نایب رئیس امور بانوان کونگ فو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر قهرمانان بخش ممای کونگ فو توآ استان بوشهر را از برترین‌های کشور اعلام کرد و گفت: از تمامی مربیان و ورزشکاران انتظار داریم سطح فنی خود را در سال جدید جهت کسب مقام‌های برتر حفظ کنند

طیبه عبدالهی از مسئول کمیته مسابقات مریم برگستوان و کادر اجرایی و داوران این دوره از مسابقات پریسا پیشه ور و نهال احمدزاده و خانم کریم زاده، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097348

دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد