Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@23:37:21 GMT

سری جدید سریال"دودکش"از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۰۱۱۸

هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و الهام اخوان و (با حضور) بهنام تشکر و (بازیگران خردسال) حسین شهبازی، مهنا سیدی، هانا عباسی در «دودکش ۲» بازی دارند. ناطقان: پخش سریال کمدی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از 5 تیرماه در شبکه یک سیما آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی پس از ضبط سکانسهای تهران، اخیراً در گرگان و روستاهای اطراف آن پی گرفته شد. گروه این روزها پس از بازگشت از گرگان به ضبط بخشهای باقیمانده در تهران و انجام مراحل فنی سریال می پردازند.

قرار است پخش این مجموعه کمدی از 5 تیرماه در شبکه یک سیما آغاز شود.

هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و الهام اخوان و (با حضور) بهنام تشکر و (بازیگران خردسال) حسین شهبازی، مهنا سیدی، هانا عباسی در «دودکش ۲» بازی دارند.

طراح و سرپرست نویسندگان سریال برزو نیک نژاد است و نویسندگان سریال محمد تنابنده و شهاب مهربان هستند.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیر گذار هستند!».

فصل اول «دودکش» از سریال های پرمخاطب شبکه یک تلویزیون بود که ماه رمضان سال ۹۲ روی آنتن رفت و پس از آن بارها از شبکه های مختلف بازپخش شد. منبع: عصر ایران برچسب ها: سریال جدید ، دودکش ، هفته آینده

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سریال جدید دودکش هفته آینده دودکش ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در پویش «کابوسِت منم» از نوجوانان ایرانی خواسته شده است که اگر امکان تماس تصویری با کابینه رژیم صهیونیستی را داشتید، چه پیامی می دادید؟
مخاطبان می توانند پیام تصویری خود را از طریق شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی برای شبکه یک سیما ارسال کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک