Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@20:12:48 GMT

اخبار مهم امروز گروه ورزشی برنا

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۰۲۹۲

اخبار مهم امروز گروه ورزشی برنا

اخبار پربازدید و جذاب گروه ورزشی خبرگزاری برنا در روز 30 خرداد را ببینید.

پرسپولیس- تراکتور؛ پوکر تیم گل‌محمدی یا جام کلیدی برای تراکتور؟! ************************* لیگ برتر فوتبال؛ دست بسته استقلال برای رویارویی با تیم رحمتی ************************* با مصدومیت وحید و کمال؛ کاپیتان تاریخ را تکرار می‌کند؟! ************************* کوروش برمک در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا: مسابقه سوپرجام جذاب و غیرقابل پیش‌بینی خواهد شد/ هارمونی مهاجمان پرسپولیس مثل سردار و طارمی است ************************* مجید عبدالرشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا: مربیان ایرانی به خاطر ترس از نقد جسارت تغییر در ترکیب را ندارند/ همیشه نتیجه‌گرا هستیم ************************* صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا: رحمتی به استقلال تعصب دارد اما الان تمرکزش روی پدیده است/ بازی فردا حساسیت خاصی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروه ورزشی خبرگزاری برنا خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال روز گذشته با انجام ۷ دیدار پیگیری شد که دو تیم بالای جدولی استقلال تهران و پرسپولیس موفق شدند به ترتیب ذوب آهن و نساجی را با نتایج مشابه دو بر یک شکست دهند تا به کورس خود برای تصاحب جام قهرمانی ادامه دهند.

در جدول و تا پایان هفته بیست و ششم، استقلال ۵۷ و پرسپولیس ۵۶ امتیازی هستند و به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار دارند. تنها ۴ هفته تا پایان فصل بیست و سوم زمان باقی است و هر تیم حداکثر ۱۲ امتیاز می‌تواند به اندوخته خود در جدول اضافه کند. با فرض بر اینکه تراکتور هر ۴ دیدار باقی مانده خود را پیروز شود، سرخ‌های تبریزی که اکنون ۴۴ امتیازی هستند، جمع امتیازاتشان به عدد ۵۶ خواهد رسید که باز هم یک امتیاز از استقلال کمتر دارند و به این ترتیب هیچ شانسی برای قهرمانی در این فصل ندارند.

همچنین رسیدن به جایگاه دوم جدول هم برای تراکتور خیلی سخت است و پرسپولیس و سپاهان باید در دیدارهای باقی مانده خود شکست بخورند تا تراکتور بتواند با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم بایستد.

تراکتور در جام حذفی حضور دارد و هواداران این تیم امیدوارند تا قهرمانی جام حذفی از آن تراکتور شود تا سرخ‌ها در فصل آینده رقابت‌های آسیایی حضور داشته باشند.

کد خبر 6098963

دیگر خبرها

  • شکایت باشگاه استقلال از بادامکی و درویش
  • اعلام آرای انضباطی رقابت‌های جام حذفی؛ جریمه نقدی برای تراکتور و پرسپولیس
  • پرسپولیس و استقلال الگوی جذب بازیکنان خارجی می‌شوند
  • نیکبخت:استقلال یک مدیر ورزشی می‌خواهد که باشگاه را خوب مدیریت کند/تماشاگران بی فرهنگ در ورزشگاه‌ها باید شناسایی شوند
  • حال تراکتور با مطهری خوب شد(عکس)
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها