Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@04:05:22 GMT

مشهدی‌ها در جشن «شکرانه حضور» سنگ تمام گذاشتند+فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۰۷۲۲

مشهدی‌ها در جشن «شکرانه حضور» سنگ تمام گذاشتند+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مردم این شهر امروز به شکرانه حضور غیرتمندانه مردم شریف ایران پای صندوق‌های رأی و جشن پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی گردهم آمدند و جشن گرفتند.

این جشن که توسط ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی که اکنون هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران است، برگزار شد و میزبان پیر و جوان زن و مرد از نقاط مختلف مشهد در عرصه میدان شهدا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) و سرود ملی ایران و اجرای زنده با آهنگ‌های حماسی، شعرخوانی مصطفی قدمگاهی مردم حاضر در میدان شهدا را به وجد آورد.

علیرضا زاکانی، کاندیدایی که به نفع جبهه انقلاب و آیت الله رئیسی کنار کشیده و او را اصلح در مقام ریاست جمهوری دانست، سخنران این جشن شکرانه مردم بود.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی نیز سخنران دیگر مراسم بود، مجتبی بذرافشان با عرض خیر مقدم و بیان اینکه این جشن مال شماست، اظهار کرد: آقای زاکانی همچنان که در میدان نبرد از جانشان گذشتند و جانباز شدند، در این صحنه رقابت و مناظرات هم از آبروی خود گذشتند و خود را در مقابل افراد نامناسب قرار دادند.

وی افزود: نزدیک به ۸۵ هزار خانه در پویش هر خانه یک ستاد برای آیت الله رئیسی در این انتخابات ثبت نام کردند.

قدردانی مردم مشهد از علیرضا زاکانی

۱۰۰ هزار نفر مردم مشهد در عرصه میدان شهدا به علیرضا زاکانی لقب سردار بصیرت و شهروند افتخاری مشهد مقدس داده و هم‌پیمان شدند تا امشب در توییتر هشتگ #غیرت_نجومی را ترند کنند.

با دعوت مجری، نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری پشت تریبون ایستاد.

علیرضا زاکانی خطاب به مردم اظهار کرد: مسؤولانی مردمی هستند که نوکر شما باشند و مقابل آمریکا و دشمنان برای گرفتن حق شما می‌ایستند؛ طعم کلام امام(ره) را چشیده باشند و قدرت را نه برای خود و خانواده‌شان بلکه برای خدمت به مردم می‌خواهند.

وی افزود: این صدای مردم است که بر خلاف عملکرد بد این دولت پای صندوق رأی حاضر شدند تا بگویند در دوره اسلام هم کسانی بودند که ائمه را تنها گذاشتند، هیهات که ما شما رهبر انقلاب را تنها بگذاریم.

زاکانی با بیان اینکه ملت شریف ایران، دوره سختی را پشت سر گذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: می‌خواستند ملت را از امام جامعه جدا کنند و به‌جای خدمت، خیانت کنند اما به پیشواز عدالت و به فضل الهی، پیشرفت ایران اسلامی می‌رویم.

پس از سخنرانی علیرضا زاکانی حاج احمد واعظی اشعاری در مدح امام رضا(ع) خواند، با نزدیک شدن به اذان مغرب نورافشانی انجام شد و حسن ختام این جشن دعای فرج امام زمان(عج) بود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی شکرانه حضور مشهد غیرت نجومی آیت الله رئیسی علیرضا زاکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتش‌پاد دوم حمیدرضا کافی‌نیا اظهار کرد: دو دستگاه پلتفرم ۳۲ و ۷۲ متری و یک دستگاه نردبان آتش‌نشانی با کاربری امداد و نجات و اطفاء حریق که به دلیل تحریم‌ها امکان تامین قطعه برای آن میسر نشده بود، به همت متخصصان داخلی مشهدی تامین قطعه سلام تعمیر شد. 

مدیرعامل آتش نشانی مشهد بیان کرد: قطعات‌ سیستم ناوبری نردبان و پلتفرم‌ها در یکی از مجموعه‌های صنعتی مشهدمقدس تولید و پس از نصب و انجام تست‌های تخصصی برای امداد رسانی احتمالی به همشهریان در اختیار حوزه عملیات این سازمان قرار گرفت. 

وی متذکر شد: تأمین قطعات این پلتفرم با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و مشارکت مردم با کمترین هزینه و صرفه اقتصادی بالا و به‌منظور صیانت و پشتیبانی از تولید داخلی در شرایط تحریم انجام شد.

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • ادای احترام آیت الله رئیسی به اقبال لاهوری
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری