Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و نامزد مستعفی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر یکشنبه در جمع حامیان رییس جمهوری منتخب گفت: در دهه کرامت، امام رضا(ع) یک رییس جمهوری مکتبی، محبوب و فدایی رهبر به ما هدیه داد و کار، تازه آغاز شده است.

علیرضا زاکانی با بیان اینکه مردم موفق شدند دست به تطهیر بزنند و انقلاب را به اصل خود برگردانند افزود: امروز جای امام(ره) و شهید سلیمانی خالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسیری تازه شروع شده تا به چشم خود ببینید آنچه که را که از اول انقلاب باید می دیدید و متاسفانه در دهه های اخیر فراموش شد و باید دست به دست هم بدهم و ایرانی آباد بسازیم.

زاکانی گفت: در مسیر پیش رو مسوولان کشور به فضل الهی به دنبال مجیزگویی اطرافیان نیستند. قدرت را نه برای خود بلکه برای نوکری در خدمت به مردم می‌خواهند.

وی افزود: فصل ملت آغاز شده است و شاهد پیشرفت ایران اسلامی خواهیم بود. ملت ایران در انقلاب خود، انقلاب کرد و علی رغم خواست دشمنان همه ملت با موفقیت در انتخابات پیروز شد و این قیام به فضل الهی منجر می شود که ایرانی آباد و سرشار از امکانات بسازیم و مقدمه ای برای ظهور فراهم کنیم.

او ادامه داد: ملت خواهد دید دشمنانی که تا دیروز در برج بودند چگونه به پای ملت ایران خواهند افتاد.

اجرای شعر، سرود و نورافشانی از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه برگزار شد،  با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و چهار رای ماخوذه به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ مشهد سید ابراهیم رییسی علیرضا زاکانی امام رضا علیرضا زاکانی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ مشهد مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ مشهد سید ابراهیم رییسی علیرضا زاکانی امام رضا علیرضا زاکانی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو