Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جمال عالمی نیسی عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار تجمیع آرای شمارش شده شعب را در سالن ۱۳ آبان از سوی کاربران الکترونیک انجام می‌دهیم؛ همچنین کار شمارش آرا ابتدا در خود شعب انجام و تا روز گذشته به اتمام رسید و صورت‌جلسات نیز در این سالن جمع آوری، دسته‌بندی و سپس وارد سیستم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بعد از تجمیع آرا نتایج به شهروندان و کاندیدا اعلام می‌شود، تصریح کرد: به علت تأخیر در ارسال کارت‌های پیکربندی از طریق وزارت کشور به مراکز استان‌ها نمی‌توانستیم انتخابات را با فاصله زمانی کم یا بیش معطل کنیم؛ بنابراین رأس ساعت مقرر انتخابات را بر اساس دستور صادره از ستاد انتخابات کشور نسبت به برگزاری انتخابات از ساعت هفت به صورت دستی اقدام کردیم.

عالمی نیسی ادامه داد: تعدادی از کارت‌ها شب قبل واصل و ۱۲۰ شعبه در شهر اهواز انتخابات را به صورت الکترونیک برگزار کردند و نتیجه آنها نیز مشخص شده ولی انتخاباتی که به صورت دستی انجام شده نیاز به تجمیع آرا دارد.

وی عنوان کرد: سامانه انتخابات برنامه‌اش به صورت تمام الکترونیک پیش‌بینی شده و باید نتایج آرای شمارش شده شعب دارای صندوق‌های دستی را با نرم افزار جدید در سامانه وزارت کشور وارد کنیم.

کد خبر 5240452

منبع: مهر

کلیدواژه: جمال عالمی نیسی فرمانداری اهواز انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا شمارش آراء شورای شهر اهواز انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات رای گیری گرگان انتخابات شورای شهر و روستا سیدابراهیم رئیسی نتایج شمارش آرا بوشهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی

برای حل ریشه‌ای مشکل تورم و به طور مشخص کاهش سرعت رشد نقدینگی، برنامه‌های مستمر و بلندمدتی توسط دولت سیزدهم و وزارت اقتصاد در نظر گرفته شده است؛ خدمت نوین برات الکترونیکی زنجیره تامین، یکی از این برنامه‌ها بوده است.

برات الکترونیک، نسخه به روز شده‌ای از ابزار شناخته شده‌ی برات است که سابقه‌ای طولانی (چند هزار ساله) در اقتصاد ایران و جهان دارد. در برات الکترونیک ویژه زنجیره تامین، علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که برات (الکترونیکی) دارد، همواره شخص بدهکار (برات گیر) بانک است. یعنی بانک متعهد پرداخت پولی است که در سررسید به دارنده‌ی برات پرداخت می‌شود. به خاطر الکترونیکی شدن زیرساخت انتشار برات، تمامی فرآیند‌های صدور، انتقال، تنزیل و تسویه برات به شیوه‌ی الکترونیکی انجام می‌شود. موضوعی که علاوه بر تسهیل فرآیندها، سرعت و دقت انجام تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد. 

 سامانه سفته و برات الکترونیک وزارت اقتصاد از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ شروع به کار کرده است. تا امروز تعداد ۱۷ بانک برای صدور سفته و برات الکترونیک به این سامانه متصل شده‌اند.

 گفتنی است، آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با حضور خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و اکرمی، رئیس خزانه داری کل کشور  برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی