Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر اسرائیل در اولین سخنرانی رسمی خود متعهد شد که نهایت تلاش خود را برای بازگرداندن اسیران و مفقودان این رژیم که نزد حماس هستند، به کار ببندد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل در مراسم سالگرد کشته‌های عملیات "صخره سخت" با حضور روون ریولین رئیس این رژیم و بنی گانتس، وزیر جنگ و بنیامین نتانیاهو، رهبر اپوزیسیون اظهار کرد: دشمنان به انکار وجود ما به عنوان "کشور یهود در اسرائیل" ادامه می‌دهند و خشونت سرنوشتی نیست که ما باید با آن سازش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: در غزه ناگزیر خواهند شد به طرح‌های عملیاتی دیگر عادت کنند صبر ما در حال لبریز شدن است.

بنت در اظهاراتی تند افزود: غزه باید بر مفاهیم اسرائیلی دیگری برای طرح حمله و ابتکار عادت کند. هیچ قصدی برای ضرر رساندن به کسانی که تلاشی برای کشتن ما ندارند، نداریم. ما دوست نداریم بازداشتی‌ها به عنوان گروگان در دستان دشمن تندخو بمانند. در عین حال دشمنان بدانند که باید قواعد را یاد بگیرند. ما هرگز با خشونت و تنگ کردن عرصه‌ سازش نمی‌کنیم. صبر ما رو به تمام شدن است. ساکنان غزه شهروندان درجه دو نیستند. آنها مستحق زندگی در امنیت و آرامش مثل بقیه شهروندان اسرائیل هستند.

بنت ادامه داد: هفت سال گذشت و حماس هدار گولدن اورون شاؤول را در بازداشت دارد و این مدتی طولانی بیش از حد لازم است و ما نهایت تلاش خود را برای بازگرداندن آنها خواهیم کرد.

روون ریولین نیز گفت، دشمن ما در غزه به بازداشت شهروندان به عنوان گروگان ادامه می‌دهد و به اسرائیل هم حمله می‌کند اما از این به بعد دوره‌ای که حماس تصمیم می‌گرفت کی دست به حمله بزند و کی آتش بس شود تمام شده است.

ریولین افزود: حماس باید بداند کسی که به سمت ما شلیک می‌کند به قدر مطلوب به آن حمله خواهیم کرد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان ادعای مذکور گفت، سیاستش نشان می‌دهد که تشکیلات خودگردان فلسطین راه حل نوار غزه نیست.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد، جنبش مقاومت فلسطین «حماس» باقی نخواهد ماند زیرا این رژیم آن را «نابود» خواهد کرد!

به نقل از سایت خبری النشره، ارتش رژیم صهیونیستی نیز در همین حال از کشته شدن دو تن از نظامیان خود خبر داد که یکی از آنها فرمانده تانک بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در شصت و سومین روز از حمله خود به نوار غزه، بمباران مناطق مسکونی را تشدید کرده و قتل عام جدیدی در رفح، خان‌یونس، شهر غزه و جبالیا مرتکب شده است.

دیگر خبرها

  • احتمال عبور آمریکا و اروپا از نتایاهو پس از حمله به رفح/ حکم تعقیب جنایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی عملیاتی خواهد شد؟
  • هشدار وزیر خارجه آلمان درباره حمله اسرائیل / یک میلیون فلسطینی نمی‌توانند در هوا ناپدید شوند
  • رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
  • اسرائیل و حماس برای آتش بس «یک گام» جلوتر بیایند
  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • گوترش: حمله اسرائیل به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است