Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص داوری مسابقه سوپر جام بین دو تیم پرسپولیس و تراکتور اظهار داشت: علی صفایی قضاوت خوبی را در این بازی انجام داد. او در نیمه اول بی نقص کار کرد. البته پرسپولیسی‌ها معتقدند که در دقیقه۲۵ باید یک پنالتی به سود آن‌ها اعلام می‌شد اما داور به درستی دستور به ادامه بازی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس داوری فوتبال کشورمان افزود: در نیمه دوم، اخطارهایی که داور به بازیکنان دو تیم داد کاملا صحیح بود. البته در دقیقه ۶۹ می‌توانست به بازیکن تراکتور کارت زرد بدهد که این کار را نکرد و سعی کرد بازی را مدیریت کند. در صحنه‌ای دیگر یک بازیکن تراکتور در اعتراض به تصمیم داور توپ را به بیرون شوت کرد که در این صحنه هم صفایی کارتی نداد و بازی را مدیریت کرد.

سلیمانی در خصوص اخراج تیکدری گفت: این کارت قرمز به خاطر برخورد شدید کاملا صحیح بود. در بعضی مواقع ممکن است به خاطر تصاحب توپ برخورد شدید صورت بگیرد اما در این صحنه توپی وجود نداشت و تیکدری با مشت ضربه‌ای را به بازیکن پرسپولیس زد. البته داور در ابتدا قصد داشت کارت زرد بدهد اما سپس با اعلام کمک‌ داور بازیکن تراکتور را اخراج کرد.

وی در مورد اعلام ۶ دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم عنوان کرد: نمی‌توانم به طور دقیق در این مورد نظر بدهم اما با توجه به اینکه دو سه بار افتادن بازیکنان مانند افتادن سرلک یا برخورد حامد لک با مهاجم تراکتور و همچنین تعویض‌ها را داشتیم، به نظرم زمان تلف شده‌ای که داور اعلام کرد معقولانه بود.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع قائمشهری پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک در نقش مدافع راست وارد میدان شد تا دانیال اسماعیلی‌فر وینگر راست باشد اما شرایط برای او خوب پیش نرفت و در نهایت دو گل وقت‌های اضافه حریف از جایی به دست آمد که فرشاد یا در آن محل بود و ناکام ماند یا در آن محل نبود و از جای خالی‌اش استفاده کردند و گل زدند.

به هر حال فرشاد فرجی این فصل در نقش مدافع میانی هر گاه که در ترکیب اصلی بوده درخشیده و با یک نمایش ضعیف در پست مدافع راست نمی‌توان شایستگی‌ها و توانمندی‌هایش را زیر سوال برد.

فرجی البته در راه‌آهن و شهرخودرو هم بعضا به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کرد و نمایش‌های خوبی هم ارائه می‌داد پس با این پست و شرح وظایف‌اش غریبه نیست. او در بازی با آلومینیوم یک ضربه سر زد که اگر بدشانس نبود و آن توپ گل می‌شد هیچ کس ضعف او و خط دفاع پرسپولیس را مورد اشاره قرار نمی‌داد. شماره 3 سرخ‌ها همچنین یک پنالتی خشک و بی‌حرف و حدیث هم زد و جالب بود که بعد از این ضربه به امیررضا رفیعی با حالتی جالب گفت: «تمومش کن!». در واقع فرجی پنالتی پنجم پرسپولیس را به ثمر رساند و اگر رفیعی پنالتی بازیکن حریف را می‌گرفت کار برای پرسپولیس تمام شده بود که اینگونه نشد.

به هر حال فرجی مثل دیگر بازیکنان باتجربه پرسپولیس حذف تلخ در اراک را فراموش کرده و آماده بازی بزرگ مقابل سپاهان است. در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر از بازی مقابل سپاهان محروم است  فرجی می‌تواند همچنان گزینه‌ای برای بازی در پست مدافع راست باشد چرا که برعکس وحدت حنانوف او کاملا در شرایط مسابقه است و از نظر ذهنی و بدنی توانمندی حضور در این میدان بزرگ را دارد.

جالب اینکه خوشحالی و سرحال بودن او در تمرینات دو روز آخر منتهی به بازی سپاهان عجیب و مشکوک به نظر می‌رسد و هیچ بعید نیست فرشاد از فیکس بودن خود در این میدان مطمئن شده که اینگونه با روحیه و قبراق تمرین می‌کند.

دیگر خبرها

  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد