Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اجتماع محدود گرامیداشت حماسه 28 خرداد عصر امروز در سالن شرکت گاز بندرعباس و با حضور جمعی از فعالان ستادهای مرکزی و مردمی آیت الله رییسی در هرمزگان برگزار شد و در آن سخنرانان از جمله محمد رضا طباطبایی معاون اجرایی ستادهای مرکزی، ابوالقاسم جراره رییس ستادهای مرکزی، حجت الاسلام میرزایی رییس ستادهای مردمی و شیخ محمد علی امینی از سران اهل‌سنت هرمزگان بر ضرورت همدلی و یکپارچگی در مسیر رشد و پیشرفت کشور در دولت جدید تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی: شرایط کار در این دوره سخت بود

معاون اجرایی و دبیر ستاد مرکزی ستاد آیت الله رئیسی در هرمزگان اظهار کرد: طبق آیات قرآن در روز قیامت هر گروهی با امام خود به صحرای محشر خوانده می‌شود و مایه افتخار و مباهات ما است جزو گروهی هستیم در راهی که امامین انقلاب اسلامی حرکت کردند گام برداشتیم.

 

وی ادامه داد: شرایط کار در این دوره از انتخابات به دلیل همه‌گیری کرونا و شرایطی که به دلیل ناکارآمدی دولت مستقر ایجاد شده، بسیار سخت بود اما همت همه اعضای ستاد موجب شد کار به نتیجه مطلوبی برسد.

سید محمد رضا طباطبایی خاطرنشان کرد: با همکاری و پای کار بودن همه اعضای ستاد موفق شدیم در 1500صندوق استان هرمزگان برای حدود 1300 صندوق ناظر مشخص کنیم و دقت نظر در این امر رعایت شد.

معاون اجرایی ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان هرمزگان گفت: تمام همکاران در ستاد مرکزی تلاش کردند با وفاق و همدلی کار را پیش ببرند و خوشبختانه تلاش‌ها به ثمر نشست و دولتی انقلابی بر روی کار آمد. 

حجت الاسلام میرزایی: 28 خرداد امیدها را زنده کرد

رییس ستادهای مردمی آیت الله رییسی در هرمزگان نیز در این مراسم گفت: در آیات و روایات اسلامی برای مومنان 3 ویژگی متصور شده که آبروداری، مهربانی و تحمل در مقابل سختی‌ها و صبوری از جمله ویژگی‌ها است و آیت الله رئیسی هر 3 ویژگی را دارد.

 

وی افزود: پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی بعد از سپری کردن 12 سال بسیار سخت امر مبارکی است، این روز یکی از ایام الله محسوب می‌شود و امید را دل مردم زنده کرده است. 

حجت الاسلام میرزایی تاکید کرد: دشمنان خارجی و داخلی تمام تمرکز خود را برای کاهش دادن مشارکت مردم به کار گرفته بود اما حضور مردم موجب شد که نقشه‌های آنها نقش بر آب شود و امروز به این پیروزی بزرگ برسیم.

وی تصریح کرد: پس از پایان کار دولت فعلی دوران کار و تلاش آغاز می‌شود و باید به شکلی کار کرد که رضایت عمومی و اقبال مردمی را در پی داشته باشد.

شیخ محمدعلی امینی: امید به کاهش مشکلات کشور داریم

 عالم برجسته اهل سنت کشور در همایش بزرگداشت حماسه 28 خرداد و تقدیر از اعضا ستاد مرکزی و مردمی آیت الله رئیسی در هرمزگان گفت: حماسه خلق شده نتیجه اعتماد مردم به آیت الله رئیسی است و امیدواریم پس از تشکیل دولت شاهد پویایی در بدنه دولت و کاهش مشکلات مردم باشیم. 

 

وی تاکید کرد: همه افرادی که در ستادها به کمک آیت الله رئیسی آمدند بدون سهم خواهی در کنار دولت باشند و دولت را برای نیل به اهداف عالیه خود کمک کنند.

شیخ امینی گفت: ما از دولت آینده انتظار معجزه نداریم زیرا باید شرایط را بسنجیم و اولین گام دولت باید مانع زدایی باشد که این امر هم نیاز به زمان دارد.

عالم اهل سنت تاکید کرد: عدالت محوری، بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها و اجرای قانون اساسی اصلی‌ترین برنامه‌های آقای رییسی است و امیدواریم این اهداف محقق شود و مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با وجود مشکلات فراوان و شیوع بیماری کرونا مشارکت خوبی از خود برجای گذاشتند در حالی که در کشورهای مدعی دموکراسی در شرایط عادی چنین مشارکتی ندارند. 

جراره: رای سفید بالا در انتخابات نشانه اعتراض به ناکارآمدی دولت بود

رییس ستاد مرکزی آیت الله رییسی در هرمزگان گفت: در انتخابات اخیر استان هرمزگان مشارکت بالاتری از میانگین مشارکت کشوری داشت و از طرفی رای آیت الله رئیسی نیز در استان هرمزگان از میانگین کشوری بالا تر بود و این امر مبارکی است.

 

 

وی افزود: نفر دوم در انتخابات رای‌های سفید بود که نشان از اعتراض مردم به وضعیت موجود و رفتار و ناکارآمدی دولت فعلی است.

جراره بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت و برنامه‌ریزی‌های مختلفی کرد تا شاهد این حضور نباشیم اما ملت ایران به صحنه آمد و خط بطلان بر تلاش دشمنان کشید و این یک خط نشانه است که هر جا دشمن از ما تعریف کرد باید در عملکرد خود تجدید نظر کنیم.

جراره بیان کرد: دولت آینده دولت کار و تلاش است و قرار است از مردم تشکیل شود و صادقانه برای مردم کار کند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 130 ستاد در استان هرمزگان برای آیت الله رئیسی تشکیل شد و همه تلاش کردند که جا دارد تقدیر و تشکر کنیم. 

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس جراره طباطبایی شیخ امینی رییسی در هرمزگان آیت الله رئیسی استان هرمزگان ستاد مرکزی رییس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد فاز اجرا شد

ایسنا/هرمزگان ظهر امروز عملیات اجرایی پروژه احداث پل روستای خورگو از توابع مرکزی بندرعباس آغاز شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز هفتم اردیبهشت با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ‌زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزء برنامه‌ی اصلاحی است.

 دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی درمسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه‌ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.  

به گزارش ایسنا، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید