Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از وضعیت سرمربیگری تیم ملی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

بهرام رضاییان در پایان دیدار سوپرجام فوتبال ایران در جمع خبرنگاران حضور یافت و در خصوص اینکه شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون تصمیم‌گیری برای ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ را بر عهده هیئت رئیسه گذاشته است، ابراز کرد: هیئت رئیسه هنوز تشکیل جلسه نداده و ابتدا باید درخواست جلسه بشود تا تصمیم‌گیری داشته باشیم و موضوعات را مطرح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر خودش درباره ادامه همکاری با اسکوچیچ چیست، ابراز کرد: نظر خاصی ندارم!

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود آنها منتظر قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام جهانی هستند تا پس از آن در خصوص ادامه همکاری با اسکوچیچ تصمیم بگیرند، گفت: همه این مسائل شائبه است و از صحبت‌های مطرح شده برداشت می‌شود، اما واقعا هنوز چیزی مشخص نیست. خدا را شکر تلاش و حمایت‌های زیادی انجام شد و صعود اتفاق افتاد. باید بگذاریم تا هیئت رئیسه برگزار شود و تصمیم‌گیری صورت بگیرد.

رضاییان در خصوص زمان تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: هنوز که از اعضای هیئت رئیسه در این باره دعوت نشده است. تاکنون هیچ جلسه‌ای برگزار نکردیم.

او در خصوص شایعاتی که برای پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به علی دایی مطرح شده است، گفت: من در جریان نیستم./ ورزش سه

---

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228909 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد